نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه تأمین کننده اهداف فتنه‌گران است، گفت: طرح «آشتی ملی» گامی برای ایجاد تفرقه در بین ملت است.

سرویس سیاسی قزوین خبر؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیان طرح «آشتی ملی» از سوی برخی افراد در کشور عنوان کرد: این طرح منافقانه وبه دنبال ایجاد دو دستگی در بین مردم است .

وی با بیان اینکه ملت در صحنه های مختلف نشان داده اند که با یکدیگر مشکلی نداشته و با هم وحدت دارند، عنوان کرد: حماسه 22 بهمن و حضور آحاد ملت در صحنه ، تنها بخش کوجکی از وحدت و آشتی همیشگی ملت ایران است.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه خداوند متعال دلهای این ملت را با یکدیگر پیوند زده است، افزود: 22 بهمن تجلی وحدت و انسجام ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه مردم بدون توجه به کاستی ها پای کار هستند تا خشم خود را به دشمنان نشان دهند، عنوان کرد: 22 بهمن فرصتی بود تا مردم وحدت و انسجام عمیقی که در جامعه وجود دارد را به نمایش بگذارند.

آیت الله عابدینی با اشاره ه به اینکه کسانی که شعار «آشتی ملی» را مطرح می‌کنند می‌خواهند به دروغ جامعه ما را متفرق معرفی کنند، بیان کرد: همه عالم وحدت و انسجام ملت ما را در روز 22بهمن مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت اختلافی با یکدیگر ندارند، افزود: برخی‌ها تلاش کردند تا ملت را دو دسته و در مقابل هم معرفی کنند و بر همین اساس نیز به بیان طرح‌ها و ایده هایی همچون «آشتی ملی» می پردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از مقاصد طراحان شعار «آشتی ملی»، پوشاندن ننگ فتنه‌گران است، ادامه داد: ملت ما هیچ‌گاه با فتنه گرانی که حرمت روز عاشورا را شکستند و از گناه خود عذرخواهی نکرده و مرتکب آن گناه نابخشودنی شدند آشتی نخواهند کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: عبور از کنار جنایت هایی همچون آتش کشیدن مسجد و مقدسات مردم، ارتکاب به قتل، ایجاد نا امنی در کشور و تلاش برای تسلط دشمنان بر این ملت گناه نابخشودنی است و ملت با این افراد نیز آشتی نخواهند کرد.

خطیب جمعه قزوین با تأکید بر این‌که فتنه‌گران قدر صبوری ملت و رهبری را بدانند، اضافه کرد: هم مردم و هم رهبری و نظام به فتنه‌گران رحم کرده‌اند که آن‌ها را مجازات نکرده‌اند اما اگر دادگاه بخواهد آن‌ها را مجازات کند همه می‌دانند که بهای خون‌های ریخته شده در اسلام چیست.

وی با بیان اینکه  شعار «آشتی ملی» چراغ سبز به دشمنانی است که همواره با لفظ تهدید با ما سخن گفته‌اند تصریح کرد: منافقان با طرح چنین شعاری می‌خواهند به آن‌ها بگویند که ما انسجام نداریم و آسیب‌پذیر هستیم.

آیت الله عابدینی با تأکید بر اینکه شعار «آشتی ملی» از سوی برخی افراد حامی فتنه گران مطرح شده است، یادآور شد: مردم ما پیرو ایمان، قرآن، پیغمبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند و با محبت و دوستی در کنار هم زندگی می‌کنند و نیازی ندارند که نوکران امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها، آن‌ها را به آشتی ملی دعوت کنند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار