رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین 22 بهمن را روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران دانست.

محرمعلی والدی در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری قزوین خبر، اظهار کرد: تاکنون کشتی انقلاب گرداب های زیادی از جمله آشوب ها، ترورهای ناجوانمردانه دولتمردان و دانشمندان هسته ای، تحریم ها و بمب گذاری ها را پشت سر گذاشته، اما همچنان بر قله های رفیع امنیت و تعالی ایستاده است.

وی افزود: امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی،بعنوان قدرت بلامنازع منطقه و یکی از تاثیرگزارترین نظام های جهان تبدیل شده و در زمینه های متنوع از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، شبیه سازی، نانو و علوم و فناوری های نوین، مرزهای علم را می شکافد؛ همه اینها به همت جوانان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های عالمانه دولتمردان ممکن شده است.

والدی ادامه داد: دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است و در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری پیشوا و مقتدای خود حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، تومار 2500 سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

وی تأکید کرد: باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در پایان با اشاره به اینکه تغییرات سیاسی در امریکا در ایران و عزم این ملت تاثیر منفی نمی گذارد، عنوان کرد: مردم قزوین نشان خواهند داد که هیچ تهدیدی نه تنها آن ها را ضعیف نمی کند بلکه عزم ملت را بیشتر و اتحاد آنها را محکمتر خواهد کرد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار