وزیر اسبق ارشاد عنوان کرد:

کدخبر: 2085

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برخی ها فکر میکنند عقل کل هستند و دستور اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری جدی نگرفته‌اند عنوان کرد: این افراد گزارش های روزانه خود را در قالب اقتصاد مقاومتی عرضه میکنند .

سرویس سیاسی قزوین خبر؛ سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش « 38 سال مبارزه » که در شهر محمودآباد برگزار شد اظهار کرد: بیان قدرتهای نظام به معنای عدم مشکل و ضعف نیست اما هرجا مشکل داریم دلیل اصلی آن این است که از آرمان و اصول انقلاب دست کشیده یا فاصله گرفته ایم.

وی تصریح کرد: تصور کردیم به نفع ما است که به نفع قدرتهای جهانی کوتاه بیایم و راه سازش را در پیش بگیریم و فکر کردیم اگر امتیازی بدهیم می توانیم از دشمن امتیازی بگیریم.

این مسئول یادآور شد: تجربه نشان داده است که نظام سلطه و استکبار رحمی ندارد و هرجا که احساس کند ملتی ضعیف است فشار بیشتری وارد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در دوره گفتکوی تمدنها ، تلاش برای بدست آوردن دل امریکایی ها نتیجه نداد و شاهد محور شرارت خواندن و پلمپ صنعت هسته ای بودیم

حسینی با بیان اینکه هرجا از اصول خود عدول کردیم ضربه آن را خورده ایم،  بیان کرد: در همین توافق هسته ای عقل سلیم حکم میکرد در مقابل هر امتیاز که میدهیم یک امتیاز بگیریم و بعد سراغ امتیاز بعدی برویم نه اینکه همه اقدامات را انجام دهیم و بعد منتظر به ایستم تا دشمن به تعهدات خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم همه ملت ایران برای سفر به امریکا تحقیر مردم و یک حرکت رزیلانه است اما این ماهیت واقعی امریکا است.

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه ترامپ چهره واقعی امریکا را بدون هیج گونه ظاهر سازی برملا میکند ، گفت: کسانی که در داخل تلاش میکردند تا چهره امریکا را بزک کرده و ایران را مقصر اصلی دشمنی امریکا میدانستند امروز که وقت آشتی آنها با امریکا شده نقشه های خود را بر ملا میبینند.

وی با اشاره به عدم تحقق کامل اقتصاد مقاومتی نیز اظهار کرد: برخی ها فکر میکنند عقل کل هستند و دستور اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری جدی نگرفته، گزارش های روزانه خود را در قالب اقتصاد مقاومتی عرضه میکنند .

حسینی یادآور شد: نگاه اصلی این افراد به غرب است و همین افراد فکر میکردند اگر توافق کنند همه مشکلات کشور حل می شود  بر همین اساس نیز وعده های نابجایی داده شد که امروز در آن مانده اند و می بینند که آنطور میخاستند نشد

وی با بیان اینکه این افراد فکر میکردند برجام می تواند یک تحول در زندگی مردم ایجاد کند، افزود: باید بر توان داخلی تکیه می شد و به جای اینکه تنها به فکر رفاه عده ای خاص باشیم می بایست به عدالت توجه داشته باشیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه اگر کسی با درد مردم آشنا نباشد به فکر درمان نیز نخواهد شد، تأکید کرد: همه باید حقوق خود را مطالبه کنیم و جامعه باید به یک رشد بلوغ برسد که انتخاب دقیق انجام دهد در غیر اینصورت با مشکلات عدیده ای مواجه خواهم بود.

وی در پایان با بیان اینکه آمارهایی که از رشد اقتصادی داده می شود باید یکجا خود را نشان دهد، یادآور شد: آمارهای اشتباه و بدون صداقت شاید در کوتاه مدت یک فضای احساسی ایجاد کند و با مظلوم نمایی مردم را تحت تاثیر قرار دهد اما در بلند مدت ماهیت آن اشکار می شود.

ارسال نظرات

آخرین اخبار