درباره نماینده پرحاشیه این روزها بیشتر بدانید

کدخبر: 2031

یکی از نمایندگان هتاک که این روزها به تیتر یک رسانه های ضدانقلاب و اصلاح طلب تبدیل شده است با یک چهره سابقا امنیتی که از بستگان رییس دولت اصلاحات به حساب می آید ارتباط نزدیکی دارد و بسیاری از خطوط اظهار نظرهای خود را از وی می گیرد.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر؛  شنیده ها حکایت از آن دارد که یکی از نمایندگان هتاک که این روزها به تیتر یک رسانه های ضدانقلاب و اصلاح طلب تبدیل شده است با یک چهره سابقا امنیتی که از بستگان رییس دولت اصلاحات به حساب می آید ارتباط نزدیکی دارد و بسیاری از خطوط اظهار نظرهای خود را از وی می گیرد.

بنابراین گزارش این چهره سابقا امنیتی و از اعضای حزب منحله مشارکت از افراد بسیار رادیکال جریان موسوم به دوم خرداد محسوب می شود که در زمان دولت اصلاحات از نزدیکان خاتمی و برادرش بود و شخصی است که فیلم بازجویی همسر سعید امامی که توسط همفکران همین جریان انجام شده بود را به رسانه های خارجی داد که پس از افشای این ماجرا برای جلوگیری از بازداشت ،توسط خاتمی به دوبی فرستاده شد .نامبرده دردوبی مدتی بعنوان یکی از مدیران بزرگترین مجموعه مالی امارات مشغول به کار بود که از این طریق ثروت انبوهی به دست آورد.این چهره امنیتی سابق در فروش فیلم بازجویی همسر سعید امامی به رسانه های خارجی با فردی به نام (م)همکاری داشت که این فرد به انگلیس پناهنده شده است.

نامبرده  که به عنوان خط دهنده اصلی فکری نماینده موصوف عمل می کند سابقا عضو هیات مدیره بزرگترین شرکت هواپیمایی ایران بوده است.وی همچنین  در ایام فتنه 88 نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و مدتی را در زندان سپری کرد.

لازم به ذکر است نماینده مذکور جلسات مستمری با این فرد داشته است . در این جلسات پیغام های سری رییس دولت اصلاحات به نماینده مذکور منتقل شده است. رییس دولت اصلاحات بنابر اقتضائات امنیتی با این نماینده به صورت مستقیم دیدار نمی کند.

انتهای پیام/ پارس نیوز

ارسال نظرات

آخرین اخبار