در کانال تلگرامی مملکته منتشر شد؛

کدخبر: 1993

کانال مملکته با منتشر کردن عکسی از سایت رهبری و قرار دادن دو تیتر کنار هم به اصطلاح خواسته تناقض سخنان رهبر انقلاب را در برخورد با دو موضوع حقوق های نجومی و اختلاس 3 هزار ملیاردی نشان دهد

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر؛کانال #مملکته با منتشر کردن عکسی از سایت رهبری و قرار دادن دو تیتر کنار هم به اصطلاح خواسته تناقض سخنان #رهبر_انقلاب را  در برخورد با دو موضوع حقوق های نجومی و اختلاس 3 هزار ملیاردی نشان دهد حال واقعیت این است که این کانال با تحریف و از بین بردن اصل کلام معظم له به این موضوع پرداخته است .

اصل بیانات رهبر معظم انقلاب در روز مذکور:

رسانه ها بیش از این نباید به جنجال و هیاهو درباره این ماجرا (اختلاس 3 هزار ملیاردی)ادامه دهند، بلکه باید به مسئولان اجازه دهند تا عاقلانه، مدبرانه، قوی و با دقت قضایا را پیگیری و بررسی کنند.

مردم بدانند که مسوولان، این ماجرا را تا آخر پیگیری خواهند کرد و دستهای خائن قطع خواهد شد.

Mt8mTA5eA8MF

اما چیزی که این کانال از بیانات ایشان مطرح کرده است:

نباید این قضیه اختلاس سه هزار ملیاردی را بیش از این کش داد

بگذارند مسئولان کارشان را دنبال کنند

و با دقت کار کنند مردم هم بدانند این چیزها دنبال می شود دستها قطع می شود

مسئولان قوه قضایه هم خبررسانی کنند

قضاوت با شما آیا این تحریف کلام رهبری نیست؟؟آیا معنی دو جمله بالا یکی است؟؟؟هرچه را که دلشان میخواهد از کلام حذف کنند که به مصادره به مطلوب برسند البته اینها عادت دارند ...

نکته دیگر این است که رهبر معظم انقلا ب زمانی این بیانات را فرمودند که در خصوص اختلاس 3 هزار میلیاردی دادگاه ها برگزارشد اما درباره حقوق های نجومی حتی  دریغ از یک پرونده که  تشکیل شده باشد.!!

photo_2016-11-28_23-19-09

ارسال نظرات

آخرین اخبار