به دستور رئیس دانشگاه عکس های رهبری برداشته شده است؟

کدخبر: 1860

حاصل بیش از دو دهه فعالیت موثر موسسه آموزش عالی رجاء ، نام این موسسه را در زمره برترین ها قرار داده است و در سطح بندی موسسات غیرانتفاعی کشور در رده اول جای گرفته است. اما حال و روز این روزهای رجاء خوب نیست و در همه عرصه ها سیر نزولی به خود گرفته است. روزگاری مدرسین برتر برای کسب صندلی استادی آن سر و دست می شکستند و امروز ...

موسسه آموزش عالی رجاء در سال 74 تاسیس شد و توانسته است تا کنون در 44 رشته- گرایش در مقاطع کارشناسی ارشد (12 رشته) ، کارشناسی پیوسته (10 رشته) ، کارشناسی ناپیوسته (11 رشته) ، کاردانی پیوسته (8 رشته)  و کاردانی ناپیوسته (3 رشته) دانشجو جذب، تربیت و تحویل جامعه نماید و در حال حاضر بیش از 4000 دانشجو مشغول به تحصیل دارد.

تا کنون بیش از 10 هزار فارغ التحصیل داشته و فارغ التحصیلان آن در حوزه های مختلف کاری از جمله افراد موفق جامعه بوده اند . لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان این دانشگاه توانسته اند برای ادامه تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه های برتر کشور از جمله دانشگاه شریف، تهران، علم و صنعت، تربیت مدرس و .... مشغول به تحصیل شوند.

موسسه آموزش عالی رجاء توانسته در سطح بندی موسسات غیرانتفاعی کشور در رده نخست قرار گیرد که افتخاری برای شهر قزوین می باشد. این موسسه با رعایت ضوابط موسسات غیرانتفاعی و اعتقاد به مفهوم واقعی غیرانتفاعی و نیت خیرخواهانه هیات موسس و مدیریت 20 ساله  آن ، توانسته امکانات بسیار عالی آموزشی ، فرهنگی و ورزشی را در یک محیط آرام ، سالم ، زیبا و با نشاط در زمینی به مساحت بیش از 9 هکتار و فضای ساختمانی بیش از 20 هزار مترمربع برای جوانان ایجاد نموده که در بین موسسات غیرانتفاعی کشور و به ویژه استان قزوین بسیار شاخص و متمایز می باشد.

موسسه آموزش عالی رجاء سرمایه گذاری فراوانی در زیر ساخت خود انجام داده که برای شهر قزوین ماندگار و نمونه بسیار ارزنده ای در کشور بوده که با توجه به تفکر و نیت نیکوکارانه هیات موسس و مدیریت 20 ساله آن که به هیج عنوان به دنبال منافع شخصی نبوده اند سبب گشته که به جرات می توان گفت که کمتر موسسه غیرانتفاعی چنین هزینه هایی را قبول و چنین عملکردی داشته است.

با نگاهی کوتاه به وضعیت سایر موسسات غیرانتفاعی به ویژه در سطح استان، می شود تفاوت را احساس کرد و قدردان زحمات 20 ساله مسئولین این دانشگاه بود. یقیناً ایجاد محیط علمی و فرهنگی مناسب، سمت و سوی دریافتی ها (شهریه) را بیش از پیش برای ما روشن می کند. امکانات موجود نشان می دهد که موسسین این دانشگاه برای خود کیسه ندوخته اند و به دنبال منافع شخصی نیستند.

حتی می توان نسبت امکانات موجود در دانشگاه رجاء را با سرانه مالی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) ، دانشگاه علوم پزشکی قزوین یا دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقایسه نمود.

برخی امکانات این دانشگاه به شرح زیر است:

  • حوزه آموزشی :
  • کتابخانه ای با بیش از 16000 جلد کتاب فارسی و انگلیسی رشته های تخصصی همراه با مکانیزم پیشرفته ثبت امانت و ایجاد کتابخانه دیجیتال – بیش از 1300 عنوان پایان نامه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد – بیش از 40 عنوان مجله علمی ، فرهنگی ، روزنامه و هفته نامه – بیش از 80 عنوان CD نرم افزار و فیلم های آموزشی و .......
  • 5 سایت مجهز کامپیوتر
  • آزمایشگاه های بسیار مجهز مدار ، مکانیک ، شبکه ، مخابرات و .....
  • آزمایشگاه های برق
  • آزمایشگاه های فیزیک الکتریسیته و مغناطیس و فیزیک مکانیک
  • آزمایشگاه خاک و بتن
  • آتلیه نقشه کشی
  • برگزاری کلاس های نقشه برداری با استفاده از بهترین تجهیزات نقشه برداری
  • امکان استفاده از ویدیو پروژکتور در اکثر کلاس ها
  • ایجاد فضای آموزشی مطابق با استانداردهای آموزشی در 2 ساختمان
  • برگزاری تمام دروس عملی براساس استانداردهای آن در سطح دانشگاه و در صورت نیاز استفاده از بهترین امکانات موجود در سطح استان (هنرستان شهید چمران ، هنرستان شهید بابایی ، استخر شهید رجایی و ....)
  • .........
  • امکانات ورزشی:
  • زمین چمن مصنوعی فوتبال
  • زمین چمن مصنوعی تنیس
  • سالن ورزشی جهت رشته های ورزشی والیبال ، بسکتبال ، فوتسال ، هندبال
  • 2 سالن ورزشی جهت رشته های ورزشی بدمینتون ، تنیس روی میز ، کشتی ، ورزش های رزمی و ژیمناستیک و ...
  • ......
  • حوزه فرهنگی :
  • فعالیت های گسترده بسیج دانشجویی
  • برپایی مراسم های مذهبی
  • برگزاری اردوهای فرهنگی – زیارتی
  • برپایی نماز جماعت
  • ......

ایجاد اشتغال و جذب بیش از 45 نفر بعنوان اعضای هیات علمی و 60 نفر کادر اداری ، آموزشی و فرهنگی از بین جوانان متعهد و با انگیزه شهر قزوین از دیگر اقدامات درخشان این موسسه است که به حیث کمیت اشتغال زایی، در بین موسسات غیرانتفاعی بی نظیر و شگفت انگیز است.

با تدابیر دولت امید! دیگر امیدی به موسسه آموزش عالی رجاء نیست.

بیش از 10 هزار فارغ التحصیل در 44 رشته - گرایش (که اکثریت آنها برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر ایران پذیرش شده اند) ، نزدیک به 4 هزار دانشجو در حال تحصیل، کسب رتبه نخست در میان موسسات آموزش عالی و چندین مزیت دیگر نشان از کارنامه موفق رجاء داشت و این موسسه را در مسیر تبدیل وضعیت از موسسه آموزش عالی به دانشگاه قرار داد. اما شاید خوش بین ترین موسس رجاء، فکرش را هم نمی کرد که تبدیل وضعیت موسسه آموزش عالی به دانشگاه هزینه های سنگین سیاست زدگی را با خود به همراه داشته باشد.

سال گذشته بود که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری زیر فشار برخی چهره های سیاست زده استان در اقدامی غیر قانونی و دخالتی آشکار یک عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) را به سمت ریاست این دانشگاه منصوب کرد و این انتصاب آغازی بود بر پایان یک حرکت علمی پیشرو. در این میان وزارت علوم با حمایت از برخی افراد با رویه فکری مشخص ، شرایطی ایجاد نموده که متاسفانه موجب انحراف در شرایط آموزشی شده است و روند رو به جلوی این موسسه توانمند را متوقف کرده است.

براساس آئین نامه استخدامی وزارت علوم نمیتوان بطور همزمان در دو دانشگاه بصورت تمام وقت مشغول بکار بود. قانونی که توسط وزارت علوم به هیچ انگاشته شده است و به موجب این تخلف اداری، ریاست دانشگاه رجاء در طول این مدت از حقوق  ریاست بر موسسه نیز بهرهمند شده است.

و اما رئیس کیست...

انتصاب غیر قانونی جناب رئیس آنقدرها هم ساده و کم حاشیه نبوده است. ایشان از جمله کسانی است که مدرک دکتری خود را از انگستان ، در رشته مهندسی مواد و با حمایت های دولتی (بورسیه) گرفته است. بورسیه ای که قانوناً به افراد مقید به اسلام، انقلاب و نظام داده می شود تا با کسب علم و تجربه بتوانند عناصر موثری برای نشر فرهنگ انقلابی باشند.

نکته قابل توجهی که در مورد رئیس تحمیلی رجاء وجود دارد، تایید صلاحیت عمومی ایشان پس از گذشت 18 ماه و با پافشاری های وزارت علوم به همراه جمعی از واسطه های سیاسی است. شاید بتوان عمده ترین دلیل عدم تایید صلاحیت عمومی ایشان را در سوابق فرهنگی و سیاسی ایشان جستجو کرد. از دیگر نکات قابل توجه می توان به سنخیت نداشتن مدرک تحصیلی جناب رئیس با رشته های موجود در دانشگاه رجاء اشاره کرد که جای بسی تامل دارد!

اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی جناب رئیس

عملکرد چند ماهه ایشان که نشانی از سوابق فرهنگی و سیاسی شان دارد بیانگر بی توجهی به فرهنگ اسلامی و ایجاد مشکلات اداری و آموزشی برای دانشگاه خوش نام رجاء است. در ذیل به بخشی از این اقدامات اشاره کوتاهی می کنیم. اینکه این اقدامات به دستور ایشان بوده یا کسان دیگری در این تصمیم گیری دخیل هستند را نمی دانیم. ولی آنچه واضح است نقش ریاست یک سازمان در ایفای اقدامات است.

  • جمع آوری عکس مقام معظم رهبری از اماکن
  • دستور به عدم دخالت و برخورد حراست دانشگاه با تخلف های فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی (این در حالی است که طی 20 سال گذشته فضای دانشگاه مورد تحسین مسئولین ذیربط استان بوده است)
  • مختلط نمودن سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان به بهانه کاهش هزینه ها
  • مختلط نمودن سالن غذاخوری دانشجویان
  • مختلط نمودن بوفه دانشجویی
  • حذف پخش صدای اذان در سطح دانشگاه
  • حذف اساتید با سابقه ، مومن ، متعهد و انقلابی از مسئولیت های آموزشی و اجرایی
  • جذب افرادی بدون سابقه تدریس و فعالیت اجرایی به عنوان استاد و پرداخت حقوق به عنوان عضو هیات علمی و گماردن در مسئولیت های آموزشی و اجرایی بدون آنکه صلاحیت عمومی آنها تایید شده باشد.
  • ایجاد واحد مشاوره در دانشگاه و پرداخت حقوق های بسیار بالا و غیر نامتعارف به مسئولین آن در مقایسه با اساتید دانشگاه (بیش از 10 برابر) در حالی که صلاحیت شخص مشاور و نحوه برخورد آن با دانشجویان به هیج عنوان مورد تایید حراست دانشگاه نبوده است.
  • عدم استفاده از اعضای هیات علمی دانشگاه رجاء در مسئولیت های اصلی دانشگاه از جمله معاونت های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی
  • جذب، استخدام و صدور حکم 4 ساله برای معاون پژوهشی که ایشان نیز از اعضای هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بوده و براساس قانون اجازه اشتغال در دو دانشگاه بصورت تمام وقت را ندارند. البته پاسخ به این اقدام غیرقانونی این است که معاونت پژوهشی بصورت نیمه وقت در رجاء فعالیت می کنند. این پاسخ سطحی سوالی دیگری را در ذهن ایجاد می کند که مگر معاونت پژوهشی آنقدر کم اهمیت است که می شود با دورکاری و کارپاره وقت آن را انجام داد؟ که اگر چنین است چرا مسئولیت آن به اعضای هیات علمی رجاء سپرده نشده است؟
    در این خصوص نیز رفتار جناب رئیس خلاف عرف و قانون جاری وزارت علوم بوده است. معاون منصوب شده از دوستان و همفکران نزدیک جناب رئیس بوده و قبل از صدور این حکم هیچگونه سابقه تدریس در دانشگاه رجاء را نتوانستیم در کارنامه ایشان پیدا کنیم. ضمن اینکه با توجه به رشته تحصیلی ایشان (مکانیک) قطعا در آینده نیز جایی برای تدریس در رجا در کارنامه ایشان نخواهیم دید. نحوه انتصاب معاون پژوهشی نیز داستان عجیبی است. 
    در تمام دانشگاه ها مسئولین های اجرایی را از بین اعضای هیات علمی همان دانشگاه و بصورت دوره ای و با رای گیری اعضای هیات علمی انتخاب می شوند (جای سوال است، دانشگاهی که خود عضو هیات علمی با سابقه و توانمند دارد چرا می بایست مسئولیت به افرادی از سایر دانشگاه ها سپرده شود ؟ در کدام دانشگاه مسئولین آن از سایر دانشگاه ها انتخاب می شوند؟ آیا این افراد نسبت به مسائل و مشکلات دانشگاه رجاء آگاه تر می باشند و یا فقط از باب دوستی و دریافت حقوق میلیونی منصوب می شوند؟ آیا حق اعضای هیات علمی رجاء نیست که در انتخاباتی آزاد معاونین را انتخاب کنند؟)
    انتخاب معاون پژوهشی در تعطیلات تابستانی و بگونه ای شتاب زده حرف و حدیث هایی را نیز بدنبال داشته است که توسط ریاست محترم سرکوب گردیده است.
  • با توجه به نارضایتی دانشجویان نسبت به تغییرات گسترده در سطح مسئولیت های آموزشی و استفاده از اساتید غیر مجرب و بی تجربه و تهدید دانشجویان به عدم حضور در کلاس ها و تحسن در محیط دانشگاه ، برای سرکوب دانشجویان و اساتید وعده های دروغین را در طول این مدت مطرح ،  برخی اساتید را تهدید به اخراج نموده و یا اندک افرادی را در مسئولیت های بسیار کم رنگ و ظاهری منصوب و اساتید با تجربه و با سابقه را از مسئولیت های اجرای به تدریج برکنار و افرادی را منصوب نموده که بتواند فعالیت های غیرقانونی خود از جمله معرفی افراد برای ارائه درس در این دانشگاه و ..... را راحت تر انجام دهد.
  • تبدیل دانشگاه رجاء به حیاط خلوت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و برگزاری نشست های پنهانی خارج از ساعت اداری با محوریت مسائل سیاسی و با حضور افرادی که از جریان فتنه 88 و تفکرات خاص پیروی می نمایند.
  • استخدام اتوبوسی در کادر اجرایی و ایجاد مسئولیت های ظاهری و غیر کاربردی در شرایطی که دانشگاه با توجه به توسعه زیرساخت های فیزیکی و کاهش دانشجو با کاهش منابع مالی روبرو می باشد و از طرفی زمزمه و ایجاد مقدمات برای اخراج برخی افراد با سابقه ؟؟!!!
  • تلاش در جهت ناحق نمودن و زیر پا گذاشتن قانون کار و جلوگیری از عدم پرداخت حقوق قانونی کارکنان و اساتیدی که به دلایل مختلف با دانشگاه همکاری ندارند. 

 

  • MOHAMMAD 35 201 پاسخ

    میشه منبع خبرتون رو اعلام کنید یا توهم زدید؟

    • صدای رجا 100 3 پاسخ

      توهمی درکار نبوده
      فقط فطرت پاک دانشجویان همراه با عزت نفس کارمندان که خود را به لبخند فریبکارانه و حاتم بخشی مغرضانه نفروختند با هم صدایی اساتید دانشگاه که شرافت انسانی و جایگاه شغلی خود را کوچک ندیده اند همراه گردیده و نخواهند گذاشت اعتبار و عظمت دانشگاه توسط بیگانگان خدشه دار شود.
      بیگانگانی که متاسفانه به واسطه نام نیک رجا توانسته اند ظاهر گذشته خود را سفید نمایند اما از آنجا که باطنشان و تفکراتشان سیاه و فتنه گرانه بوده و رجا را فقط برای سکوی پرتاب خود و دوستانشان در آینده نزدیک می خواستند ، نتوانستند چهره واقعی خود را مخفی نمایند.

  • laya 15 14 پاسخ

    سلام

  • رجا 19 174 پاسخ

    همه موارد دروغ محض بوده و شیطنت افراد سود جو را می رسونه

    • مهدی 3 1 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      میشه شما صادقانه اش را بگید؟

    • مهدی 6 2 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      میشه شما صادقانه اش را بگید؟

  • alborzi 20 167 پاسخ

    جرا هر کس منافع خودش زیر سوال میره به خودش اجازه میده سیاه نمایی کنه و تمام زحمات و تلاشها رو منفی نشون بده وکلی دروغ ودغل سر هم کنه؟چرا در چنین سایتی چنین دروغ های شاخ داری اجازه نشر دارن؟یعنی منافع شخصی باعث میشه هر دروغی گفت؟متاسفانه افراد زحمت کش وقانون گرا همیشه مورد هجمه قرار می گیرند که چنین رفتاری دارای سابقه ی تاریخی هست.

    • مهدی 7 2 پاسخ

      شما قدری از زحمات و تلاش های روسای خودتان بگویید.
      از قانون گرایی ها
      مگر نه اینکه ارباب تان عضو هیات علمی دامشگاه بین الملل است و اجازه ندارد رئیس دانشگاه باشد؟
      لطفا دم از قانون نزنید.

  • نوید 22 164 پاسخ

    جز خوبی از این آقای رئیس چیزی ندیدیم فقط کاری که ایشون کردن این بود که سفره چپاول این نویسندگان نامه رو جمع کردن شما هم در گناه اینان شریک هستید که به این مدیر لایق اینهمه دروغ بستید باید در این دنیا و آخرت جوابگو باشید

    • مهدی 7 1 پاسخ

      جمع کردن بعضی سفره ها یک حرف است و پهن کردن بساط فتنه و برخی سفره های رنگین تر یک بحث دیگر.

  • Alborzi 21 156 پاسخ

    كاملاًمشخصه تمام مطالب مغرضانه واز سر عناد نوشته شده و پايه اساسي نداره ،منفي بافي وسياه نمايي هم كه كاري نداره ،ولي چه كسي اجازه نشر اين دروغ هارو ميده؟

    • Qazvinkhabar.ir 134 7 پاسخ

      اگر در جایگاه روابط عمومی دانشگاه هستید می توانید با ارائه مستندات پاسخ دهید و ما هم موظف به نشر پاسخ شما هستیم.

  • Akhal 0 1 پاسخ

    آیا قبل از تحریر این نوشته سراسر کذب در مورد ریاست فعلی دانشگاه، بهتر نبودکمی تحقیق اولیه می نمودید؟؟؟؟!!!!!!
    آیا ایشان بورسیه جمهوری اسلامی در انگلستان بوده؟
    آیا توسط ایشان مدیر پژوهشی تعیین شده ِیا معاون پژوهشی؟
    و ..............قس الی هذا
    متاسفم که یک سایت ظاهرا ارزشی بدون برسی اولیه این همه تهمت نثار ریاست رجاء نموده است.خداوند عاقبت ما را ختم به خیر نماید!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

  • نوید 19 159 پاسخ

    شما همیشه ناتوان بودید و هستید میدونید چرا چون پیام دیروز من رو بخاطر اینکه حقیقت بود و باب میلتون نبود تو سایتتون نگذاشتید فقط میتونید به دوستاتون زنگ بزنید بگید تورو خدا بیاید سایت مارو بخونید

    • Qazvinkhabar.ir 65 4 پاسخ

      با سلام
      چند روزی پشتیبانی سایت با مشکل مواجه شده بود. پوزش بابت تاخیر

  • Azamm 1 2 پاسخ

    جز نظم جز ادب جز رفتار سازمانی جز شفافیت مالی جز دفاع از منافع اساتید و دانشجویان و کارمندان/جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی در شدایط سخت اقتصادی /تغییر برخورد با دانشجویان به نحو اسلام محمدی نه با روش امنیتی و خشن و اراءیه الگوی جدید مشاوره و..............چیزی از ریاست جدید ندیدیم.بنابراین در این مقاله ماکزیمم تهمت و دروغ و تهمت مشاهده می کنیم.خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید/ و همه را در مسیر الله قرار دهد.

  • علی 2 2 پاسخ

    با سلام
    مطابق با اخلاق حرفه ای اطلاع رسانی می بایست این سایت در خصوص صحت و سقم مطلب خبر اطمینان خاطر را کسب نماید و سپس خبری را در این حد که با آبرو و حیثبت افراد بازی می کند را منتشر نماید واقعا متاسفم که بدون اطمینان و بر اساس منافع عده ای فرصت طلب زحمات رئیس محترم این دانشگاه و کادر آموزشی آن را به این راحتی خدشه دار می نمایید.

  • هادی 0 2 پاسخ

    واقعا هدف شما از جمع آوری این اکاذیب و پخش و نشر اون چیه ؟ ما دانشجویان این دانشگاه هر روز شاهد پیشرفت این دانشگاه و پاسخگویی خوب مسولین به خصوص ریاست خوب این دانشگاه هستیم که با وقت گذاشتن و روی گشاده پیگیر تمام مشکلات ما دانشجویان هستند . و هیچ یک از موادی که در خبر قید شده مانند عدم پخش اذان و ادغام دختر و پسر و حذف اساتید متعهد و ... رو قبول نداریم .با سپاس از خدای بزرگ من خود از یک خانواده مومن و متدین هستم اتفاقا هر روز در دانشگاه اذان پخش شده و حتی تعدادی از اساتید و مسولین دانشگاه در کنار ما به اقامه نماز به امامت روحانی محترم حاج آقا قربانی می آیند و سلف سرویس همانند قبل، خانوم ها در سالن خود و آقایان در سالن دیگری نهار خود را میل می کنند. و حتی سرویس رفت و آمد نیز همانند قبل است. در ضمن خود من به همراه دوستان چند باری بابت شهریه و مشکلات خود به دفتر ریاست دانشگاه مراجعه کرده ایم و عکس حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی در اتاق ایشان همچنان هست و به پیرو منش این بزرگواران مشکلات ما را تا جای ممکن حل و فصل نموده اند. از آنجایی که مطالب مربوط به ما کذب محض می باشد حتما موارد دیگر نیز که ما از آن خبر کافی نداریم نیز دروغی بیش نیست و با وجود اینکه ما چند ترم یا چند سال بیشتر میهمان این دانشگاه نیستیم ولی از اینکه دانشگاه به این صورت نشان داده شود بسیار ناراحت می شویم بالاخره ما فارغ التحصیلان این دانشگاه برای همیشه هستیم و به آن افتخار می کنیم.

  • فربد 4 92 پاسخ

    فاز شما بابت نوشتن و پخش این خبر چیه؟ آیا می خواید آمار بازدید کننده هاتون رو بالا ببرید؟ به چه قیمتی ؟ به قیمت آبروی افراد محترم؟ اون دنیا چه طوری می خواید جواب بدید؟

    • Qazvinkhabar.ir 77 1 پاسخ

      سلام دوست گرامی
      پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر در راستای رسالت رسانه ای خود و با جمع آوری سوژه های مردمی, اقدام به تهیه گزارش می کند.
      البته تهیه گزارش هم شامل مراحلی تخصصی است.
      اگر از فعالین دنیای مجازی باشید می توانید با یک جستجوی ساده جایگاه قزوین خبر در میان بازدیدها را ببینید.
      و العاقبه للمتقین

  • mahtab 2 1 پاسخ

    وااااا،اخه يعني چي اينا؟
    والا ما ك از دانشجوهاي رجا هستيم اصلا همچين چيزايي ك ميبينم خيلي خنده داره.
    اولا اينكه الان٤ساله كه سرويس دانشجوها داره مختلط ميره و مياد هيچ ربطيم ب ريس جديد و اين داستانا نداره و همچنين بوفه ام اگه تشريف بيارين ميبينين ك الان جدان از هم دخترو پسر.بعدش مگه دانشگاه مختط نيست؟پس اين تفكيك جنسيتي ديگه خيلي بي معنيه اينجا.اينا همش بهونه هاي كاذبه
    بعدش رياست جديد خيلي هواي دانشجوهارو داره.حتي مواردي پيش اومده خودم رفتم پيش ايشون واقعاااا انسانه ،نميخوام مقايسه كنم اما رياست قبلي بايد ميديدي چه روزي حالش خوبه اون روز فقط ميرفتيم پيشش اونم تازه همه روزا نبود
    اما خدايي ما دانشجوها اگرم بياين بپرسين همه راضي ايم از رياست ايشون هميشه با دانشجوهاس ،هواشونو داره
    مشكل اينجاس ك ايشون زيادي خوبه تو جامعه ما درصورتي ك بايد مثل همه گرگ باشه تا مثل خودشون بشه و بگن عجب ادم خوبيه ،خوب بودنو بد تحليل كردن براي ما
    مشكل ايشون اينه نميتونه مثل بقيه بيخيال واز زير كار درو باشه،دركل اينكه اصلا همچين چيزي حقيقت نداره اگرم اشفتگي در رجا باشه مال همون٣،٤سال پيشه ك اينجوري ادامه دار شده نه همين چند ماه اخير

  • Azamm 4 119 پاسخ

    مطالب مندرج در این مقاله در رابطه با ریاست فعلی موسسه سراسر کذب است و دروغ.اگر مسولین بی تقوای این سایت خبری کمی دقت می کردند و قبل از انتشار این نوشته سخیف کمی تحقیق در محیط موسسه رجا می کردندو با اساتید و کارمندان و دانشجویان عزیز صحبت می کردند/مرتکب این اشتباه بزرگ و تحریر این لاتالیات و اراجیف و سیاه نمایی عجیب و حرکت داعشی نمی شدند.در این مملکت متاسفانه افراد چاپلوس و متملق بیشتر مورد توجه هستند تا افراد سیستمند /منظم وقانونگرا .چرا ما باید اینگونه زحمات دیگران را از بین برده و باعث عقب گرد شویم؟؟؟؟!!!!!!!

    • Yasin 113 1 پاسخ

      ادب مرد به ز دولت اوست

    • payam 103 2 پاسخ

      اینکه فضای آرام دانشگاه به تشنج کشیده شده.
      اساتید مطرح و صاحب نظر و وزنه های اصلی از دانشگاه رفته و اساتید جوان و با انرژی بی انگیزه شده.
      فضای فرهنگی نامناسب در دانشگاه به واسطه تصمیمات آقای رئیس و همفکرهایشان ایجاد شده
      یعنی عقب گرد از علم و ادب و فرهنگ

  • نوید 0 0 پاسخ

    متشکرم از این که پیام من را چاپ کردید

    • Qazvinkhabar.ir 1 0 پاسخ

      با سلام
      وظیفه ما انتشار تمامی نظرات است، بجز نظراتی که فحاشی کرده باشند، له یا علیه موضوع گزارش

  • زهره 118 1 پاسخ

    من فکر کنم این مطالب درست باشه چون به عنوان دانشجو عمران دانشگاه می دونم که مدیر گروه خوب ما رو یه دفعه عوض کردن و یه خانومی که اصلا درس دادن بلد نبود و تا الان هم تو دانشگاه ما نبود یه دفعه مدیر گروه کردن. گرچه ما اعتراض خودمون رو به رئیس اعلام کردیم ولی اصلا توجهی نکرد

  • شریفی 124 1 پاسخ

    دوستانی که می گویند مطالب دروغه ، بهتر یه دوری تو دانشگاه بزنند ببیند پس چرا آقایون به تکاپو افتادند و از برخی اساتید و کارمندها خواسته که بیان مطالب را تکذیب کنند
    خب کارمند و استاد بیچاره تو فشار و رو درواسی باید چیکار کنه؟!

  • مینا 3 23 پاسخ

    ما که نفهمیدیم کدوم کار ایشون خوب و کدوم بد بوده ولی بظرم مختلط کردن سلف سرویس کار بدی نبود. بنظرم باید خود دانشجوها فرهنگشون رو بالا ببرن

  • علی 141 1 پاسخ

    من كه هنوز دانشگاه نرفتم ببينم اوضاع چه جوري شده ولي اين اواخر ترم قبل اوضاع خيلي بد بود و اكثر استادهاي خوب بي انگيزه شده بودن
    وضع ظاهري هم كه ديگه شده بود اروپا، برخي دوستان دانشگاه را با مهموني ، اونم از اون مهموني هاي ؟!؟! اشتباه گرفته بودن
    بنظرم انتخاب معاون پژوهشي از دانشگاه ديگه يه فاجعه است
    قبلا كه معاون آموزشي رااصلا نمي ديديم حالا اينم مثل اون.

    اينكه برخي افراد چندجا حقوق مي گيرند در حالي كه ما كلي تحصيل كرده جوان با انگيزه داريم هم يه فاجعه است
    البته قحط الرجال تو جامعه ما عادي شده
    تو جنگ تحميلي ٨ساله جوانان ما شجاع بودن و فرمانده لايق چون بايد جلوي گلوله مي رفتند ولي الان بي تجربه!! چون اون موقع بحث جان بود و الان بحث قدرت و پول و رفاه و ....
    تازه برخي آقايون (جوانان) عافيت طلب آن زمان شدن مديران لايق اين زمان!

  • وحید 4 104 پاسخ

    احتمالا این آقای رئیس جدید آب در خوابگه مورچگان انداخته است که هنوز چندماه از مسئولیتش نگذشته این گونه دروغ پراکنی میکنند وبرآشفته اند.

  • دانشجو 114 4 پاسخ

    دوستانی که گفتند مطالب دروغ است بهتره یه سر برن دانشگاه ببین اوضاع از چه قراره بعد قضاوت کنند

  • ََAhmmad 1 39 پاسخ

    از مورخ 95/6/1 آقای دکتر سید کاظم نائیینی سرپرست دانشگاه هستند،بنابراین هر آنچه در بعد از تاریخ فوق در رجا رخ دهد ربطی به رئیس قبلی که محبوب همه قریب به اتفاق کارمندان و دانشجویان و اساتید بودند.و در تصمیمات خود ،قانونگرا،و سیستمند عمل می کردند،ندارد.

    • yaser 103 1 پاسخ

      مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

      دانشجو که موش آزمایشگاهی بیش نیست. برای شما متاسفم که در همین مدت کوتاه بر ما جفا کردید.
      وقتی مدیر گروه کامپیوتر را بدون رعایت قوانین تغییر دادید ما دانشجویان خدمت رسیدیم و اعتراض نمودیم. چه جملاتی زیبایی فرمودید که البته به هیچ یک عمل نکردید!
      ما که فارغ التحصیل شدیم و رفتیم ولی چه خوب گفته اند که
      دیگر امیدی به رجا نیست

  • محمد 126 2 پاسخ

    قانونمند و قانونگرا کسی است که از خود شروع کند نه آنکه شعار و وعده دهد
    در این مدت رئیس در دو جا هیات علمی تمام وقت بوده و حقوق گرفته این یعنی چپاول
    چرا حقوق اساتید و افراد تازه استخدام شده و منتسب به ایشان چند برابر سایرین است
    گرچه ایجاد واحد مشاوره خوب است ولی حقوق استاد حق التدریس را که از بهمن تا خرداد کار نموده را شاید مهرماه پرداخت کنند آن هم با کسر ساعتهایی به بهانه های مختلف و در مقابل ماهیانه به آقای مشاور که نشسته شاید یک نفر مراجعه کند یا نه حداقل 10برابر بیشتر از استاد که تمام ساعت ایستاده تدریس می کند و کلی کار هم در منزل می برد (برگه و .....) پرداخت می شود
    این سیاه نمایی و فریب است یعنی در لوای یک کار خوب برای خود و دوستان سفره رنگین پهن کردن و چپاول

  • محمد 1 100 پاسخ

    اولاً رييس دانشگاه از دو جا حقوق تمام وقت نميگرفتن وفقط از رجا حق مديريت ميگرفتن كه قانوني وطبق حكم وزير بوده ثانياً حقوق اعضاي هيات علمي ودفتر مشاوره كه جديداً جذب شدن ،متعارف ومطابق با دانشگاههاي دولتي بوده وغير معمول نبوده ،درست نيست كه بدون مدرك وسند نظر بديد.

    • محمد 103 2 پاسخ

      ظاهرا آقای رئیس بعد از اینکه همه را دروغگو فرض نمودند خدارا شکر قبول کردن که برای خود و دوستانشان سفره ای رنگین پهن نمودند

    • مائده 113 1 پاسخ

      فیش های حقوقی میلیونی هم همین جوری درست شده
      - حق مدیریت
      - حق جلسه
      - حق ماموریت
      - پاداش
      .....
      به به چه قانون های خوبی!

  • Yasin 105 1 پاسخ

    خوبه خودتون جواب خودتون را میدین
    اینکه حق مدیریت می گرفتن یعنی چی؟
    در ضمن بحث ایشون بحث حقوق نیست
    تخلق قانونی براساس اساسنامه است.

    • وحید 3 92 پاسخ

      این آقای رئیس بهترین عملکرد را درمدت مسئولیت 8 ماهه خودشان داشتند ولی حیف که سازگاری با منافع برخی آقایان نداشت !!!!!!!!!!!!!!!!
      همین است وبس.

  • صدرا 96 2 پاسخ

    به به تعریف قانونمندی را هم فهمیدیم.
    ایجاد سفره ای رنگین برای خود و دوستان که تازه از راه غیر قانونی جذب شده اند ، در لوای قانون و عرف
    و حذف اساتیدی که خاک دانشگاه را خورده و طی سالیان دراز دانشگاه را از هیج به عرش رساندند

  • محمد 1 72 پاسخ

    حق مديريت كاملاً قانونيه وبر اساس حكم رييس هيات امناي رجا صادر شده است

  • Ahmad 1 76 پاسخ

    آقای yaser عزیز دانشجوی فارغ التحصیل کامپیوتر،توجه فرمایید که ریاست محترم موسسه انتخاب مدیران گروه را به عهده اعضای دایم هرگروه محول نمود با وجودیکه حق قانونی خودشان بود که مدیران گروه را تعیین نمایند و در مدیریت سابق اینگونه بوده است.ولی متاسفانه در عمل در گروه کامپیوتر به علت مسائل بین مدیر گروه و .... مسئله با حاشیه روبرو شد،بهر حال ریاست محترم سعی نمودند با گذاشتن جلسات با اعضای محترم گروه و دانشجویان عزیز مشکل را بر طرف نمایند.جملات زیبا نیز به زمان نیاز دارد که عملی شود و هم به منابع مالی.

    • yaser 88 0 پاسخ

      آیه 119 سوره توبه
      يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقينَ
      ای کسانی که ایمان آورده اید! از ( مخالفت فرمان ) خدا بپرهیزید ، و با صادقان باشید!
      احتمالا شما خبر ندارید ما که با تمام اساتید گروه در ارتباط بودیم. اصلا روحشان هم از این انتصاب خبر نداشت.
      پیشنهاد می کنم برای تطهیر عملکرد جناب آقای رئیس زحمات چند ساله دیگران را ضایع نکنید.

  • علی 3 84 پاسخ

    صدرای عزیز کدام سفره رنگین؟خوبه با حوزه مالی موسسه رجا تماس بگیرید و ببینید در مدت 8 ماه از مسئولیت ریاست محترم،چه مقدار صرفه جویی در قسمت های مختلف از جمله نقلیه،هزینه غذا مدیران،و....شده است.ضمنا حذفی در رابطه با اساتید صورت نپذیرفته،مگر با استعفا خودشان و یا اعلام شورای گروه که اعلام عدم نیاز نموده اند.بنابراین بهتر نیست مستند اعلام نظر نماییم.

    • مریم 81 1 پاسخ

      کاهش هزینه های نقلیه و غذا در مقابل از دست دادن اساتیدی که هم وزن برخی آقایون کتاب و رزومه دارند!
      کاهش هزینه در مقابل کاهش کیفیت این در کدام اصل مدیریت ذکر شده است
      اعتبار دانشگاه به اساتید و دانشجویان آن است.

    • زهرا 45 1 پاسخ

      احتمالا منظور از شورای گروه و مسئول شخص ریاست دانشگاه بوده اند و معاون آموزشی !!!
      کاملا مشخص است که این تصمیم گیری ها غرض ورزانه و جهت دار بوده است.

  • احمد 3 86 پاسخ

    آقای yaser عزیز،حال اگر موضوع را از آقای مدیر سابق سوال فرمایید ، مطمئنا شما را با واقعیت موضوع واینکه چرا مشکلات بوجود آمد ، و کدام مسئول شرایط ناخواسته بوجود آورد،آشنا خواهند نمود.خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید،انشاء الله

    • Fatemeh 2 1 پاسخ

      لطفا بفرمایید کدام گروه این تصمیم را گرفته است چرا کار خود و اشتباهات خود را به اساتید و مسئولین نسبت می دهید.
      اساتیدی که از دانشگاه رفته اند و یا از مسئولیت کنار گذاشته شده اند ریشه های دانشگاه و سبب تشکیل رشته های تحصیلی دانشگاه بوده اند.هیچ استادی و مسئولی در دانشگاه راضی به این کار نبوده است و آقای رئیس شخصا این کار را انجام داده اند.

    • Fatemeh 28 1 پاسخ

      لطفا آقای رئیس بفرمایند کدام گروه این تصمیات را گرفته. چرا کار خود و اشتباهات خود را به اساتید و مسئولین نسبت می دهند. اساتیدی که از دانشگاه رفته اند و یا از مسئولیت کنارگذاشته شده اند ریشه دانشگاه و سبب تشکیل رشته های تحصیلی دانشگاه بوده اند. هیچ استادی و مسئولی راضی به حذف آنان نبوده و آقای رئیس شخصا تصمیم گرفته اند.

    • کمال 30 1 پاسخ

      به نظر من مسئولیت اتفاقاتی که افتاده بر عهده رییس دانشگاه است و نمی توان از زیر بار این مسئولیت فرار نمود. ولی اگر آقای رییس مسئولیت اتفاقات را از جانب افراد دیگر می دانند بهتر است شفاف سازی نمایند.

  • Ahmmad 3 94 پاسخ

    صدای رجا اگرواقعا صدای موسسه آموزش عالی رجا هستید و توهم نزدید،بهتر نیست تشکیلات و مجموعه ای را که بدون پروا و ارائه اسناد این همه تهمت و افترا زدید،معرفی نمایید،که بر دانشجویان عزیز و کارمندان محترم و زحمتکش و اساتید گرامی مشخص گردد ،که کیستید؟؟؟؟ بر ما مشخص است که تعدادتان از انگشتان یکدست در مجموعه رجا بیشتر نیست،و شما نسبت به ما خانواده بزرگ رجا بیگانه هستید،و به وسیله هر چیزی دنبال امیال دنیوی و خواسته های پلید و پلشت خود هستید.مستند صحبت کنید و گر نه حرف های شما پشیزی ارزش ندارد.

  • Ali 2 97 پاسخ

    خواهر گرامی مریم،عضو هیئت علمی که شما می فرمایید،قانونا از داشتن پایان نامه ارشد منع و طی نامه ای هیئت بازرسی استان در این رابطه اعتراض نموده است.ایشان کتب متعدد و سودمند نوشته اند،ولی مدرک دکتری ایشان مورد تایید وزارت علوم نیست.با وجودیکه ریاست محترم حداقل سه بار تلفنی از ایشان خواهش نمودند که ادامه همکاری دهند،ولی موافقت نفرمودند.دلیل عدم همکاری ایشان به خاطر مشکلات عدیده سابق با معاونت حوزه.....بوده و هیچ ربطی به رئیس موسسه نداشته است.اخیرا نیز ریاست محترم از مدیر محترم مربوطه خواستند مجدا از مشاره الیه خواهش نمایند ترم جدید همکار ما باشند.حکایت می شود،ایشان هم اکنون دوره دکتری را در دانشگاه .....شروع نموده اند؟!!!!بله بحث شما درست است.ولی قصه چیز دیگری است..موفق باشید.

  • amine 3 1 پاسخ

    جای تاسف است که فرزندانمان می بایست تحت تعلیم چنین افرادی قرار داشته باشند.چگونه به خود اجازه داده اند تا به مقدسات و اعتقادات این مردم و مملکت بی توجهی و بی احترامی شود. متاسفانه این اقدامات هراز چندگاهی در دانشگاه ها رخ می دهد. متاسفانه بجای گسترش فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ، فرهنگ غرب در لوای برخی اقدامات مثل مختلط نمودن اردوها ، سالن غذاخوری و .... به خرد دانشجویان داده می شود. امیدوارم مسئولین هرچه سریعتر برخورد نمایند و از نفوذ چنین افرادی در دانشگاه که محل تعلیم وتربیت و پرورش نسل آینده این کشور است جلوگیری نمایند.
    قزوین شهر متدینین و انسان های صالح و با تقوا است نباید دانشگاه های آن زمینه ساز فساد در جامعه را گسترش دهند .

  • Ahmad 1 3 پاسخ

    زهره دانشجوی محترم گروه عمران ،توجه فرمایید گروه عمران در شروع کار ریاست محترم فقط یک عضو هیئت علمی تمام وقت داشتند(و تعدادی استاد حق التدریس با درجه کارشناسی ارشد)،که دانشجوی دکتری بودند،با جذب خانم دکتر که فارغ التحضیل دکتری دانشگاه تربیت مدرس با درجه عالی بودند(شاگرد اول)،به سمت جذب اساتید با درجه دکتری و بالا بردن کیفیت رشته عمران موسسه در راستای تبدیل موسسه به دانشگاه قرار گرفتیم.ریاست محترم طی جلساتی با نمایندگان دانشجویان عزیز کروه عمران، موضوع را با آنان در میان گذاشتند،تا به امید اینکه در مسیر دانشگاه شدن قرار بگیریم،ثانیا قرار گرفتن مهندس در مدیرت گروه ،زمانیکه استاد با درجه دکتری موحود است،کار غیر علمی و غیر منطقی است،زیرا ما در موسسه آموزش عالی هستیم نه در کارخانه.ثالثا طبق معمول مدیر با مدرک پائینتر تمایلی به جذب مدارک بالاتر ندارد.بنابراین اقدام ریاست مخترم منطقی به نظر می رسد.ضمنا آقای مدیرعزیز قبلی در پست دیگری،به عنوان مدیر دفتر فنی و حقوقی طی حکمی از طرف ریاست محترم مشغول شدند،که مطمئنا موثمر ثمرتر خواهند بود.

  • نوید 0 1 پاسخ

    چیزی که مشخص است اینه که ماه زیر ابر نمیمونه و بزودی ماهیت پلید نویسندگان این نامه برهمگان آشکار میگردد گرچه الان هم این اتفاق افتاده

  • وحید 2 52 پاسخ

    یک مدیر حداقل باید 2 سال کارنماید تا بتوان عملکردش را مورد نقد وبررسی قرار داد مگر اینکه تخلفات بزرگ وفاحشی را مرتکب شود که غیرقابل جبران باشد. پس در شرایطی که چندماه از حضور ایشان در دانشگاه رجاء میگذشت و شاهد رویکرد مثبت آقای رئیس نسبت به اساتید و پرسنل زحمتکش دانشگاه و دانشجویان عزیز بودیم ، اصلا دشوار نیست فهم اینکه با درایت و عملکرد خوب رئیس صرفا منافع شخصی برخی افراد به خطر افتاد و دیگر دستشان از اضافه کارالکی و حق ماموریت های دروغین و حیف ومیل سرمایه های دانشگاه و پارتی بازی و ... کوتاه گردیده بود که به آب و آتش می زدند و حالا هم جشن پیروزی گرفته اند.

  • امیرعلی 53 3 پاسخ

    جناب رئیس و سایر بیگانگان که در دانشگاه رجا جاخوش کرده اند بدانند:

    هر عمل از نیک و بد از دست تو سر می زند
    مزد آن غافل مشو ، در پشت در ، در می زند

  • amine 47 4 پاسخ

    جای تاسف دارد که فرزندان ما می بایست تحت تعلیم چنین افرادی قرار داشته باشند. چگونه به خود اجازه داده اند تا به مقدسات و اعتقادات این مردم و مملکت بی احترامی و بی توجهی کنند.
    امیدوارم مسئولین هرچه سریعتر برخورد نمایند و از نفوذ چنین افرادی در دانشگاه که محل تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده این کشور است جلوگیری نمایند.

  • علی 2 35 پاسخ

    amine عزیز هیچ کدام از تهمت های وارده در مقاله سندیت نداشته و کذب محض است.ریاست محترم طی نامه ای به اداره کل ارشاد استان قزوین به تمام اتهامات در مردادماه پاسخ داده اند، و با وجودیکه قول پی گیری و درج جواب داده شده،ولی متاسفانه بعد از گذشت حدود یک ماه از انتشار این مقاله هیچ اقدامی صورت نگرفته است.بنابراین شما نیز بهتره تقاضای سند در رابطه هر موضوعی بفرمایید.و به نویسنده یا نویسندگان مقاله که حتی حاضر نیستند خود را معرفی نمایند،نباید اعتماد فرمایید.اگر ما الان این همه مشکلات داریم بخشی مربوط به قاسطین و مارقین و ناکثین می باشد که در این جمهوری نو پا به روش های مختلف از جمله ظاهر سازی،چاپلوسی و انجماد فکری و سوء استفاده از احساسات پاک مردم و..... وارد شده اند. واین گونه به نیروهای سالم، لایق ،مخلص،قانون مند،و معتقد به نظم و سیستم و روش های علمی افترا و تهمت های بی پایه می زنند.خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید انشاءالله

  • احمد 5 43 پاسخ

    امیر علی شما و تعدادی که از انگشتان یکدست در موسسه رجا کمتر هستید و به طرق مختلف دنبال مطامع کثیف مالی خود بودید و هستید، بدانید دیر یا زود در دادگاه عدل الهی یا دادگاه مردم به جزای رفتارهای سود جویانه و مغرضانه خود خواهید رسید و در دل های خانواده بزرگ رجا جایگاهی ندارید.بیگانگان شما هستید،اینرا به سادگی با نظر سنجی در رابطه با رئیس محبوب می توان فهمید.

  • سینا 33 3 پاسخ

    از امیرکبیر پرسیدند
    در مدت زمان محدود که داشتی چطور این مملکت رو از هرچی دزده پاک کردی؟
    گفت من خود دزدی نمی کردم و نمی گذاشتم معاونم هم دزدی کند. او هم از اینکه من نمی گذاشتم دزدی کند، نمی گذاشت معاونش دزدی کند و ..... تا آخر همین طور ......
    اگر من دزدی می کردم تا آخر دزدی می کردند و کشور می شد دزدخانه ، همه هم دنبال دزد می گشتیم و چون همه ما دزد بودیم هیچ دزدی را هم محکوم نمی کردیم!!!
    حال آقای رئیس که ظاهرا در اندیشه های شخصی خود را امیرکبیر زمانه می داند برعکس ، با دور زدن قانون حقوق میلیونی می گیرد و برای دوست خود که بیگانه تر از اوست حکم معاونت 4 ساله می زند و سایر دوستان خود را بر مسند می گمارد تا با ورود افراد هم فکر خود دیگر دزدی پیدا نشود!!

  • Hosein 3 36 پاسخ

    ریاست سابق طی بیست سال 74-93 چه مصیبت هایی بر سر موسسه رجا آورده است:
    1-تبدیل موسسه رجا به مدلی از کره شمالی
    2-گماردن داماد خود به مدیریت گروه مهندسی صنایع با مدرک کارشناسی ارشد
    3-اعطای بورسیه دوره دکتری به داماد خود
    4- گماردن برادر خود به عنوان مدیر دفتر فنی و حقوقی
    -گماردن پدر داماد به عنوان مدیر اداری،مدیر آموزش و اواخر به عنوان کارشناس تغذیه موسسه رجا
    5-گماردن دوست دوران دانشگاهی اش به عنوان معاون آموزشی از سال1385
    6-جذب برادر خانم خود به صورت تمام وقت و تهیه سرویس تک نفره برای ایاب و ذهاب ایشان
    7-اخراج هر کس که احساس خطر در رابطه با خطاهای قانونی و......... خود می کرد.برای مثال آقای........ نوروزی
    7-ایجاد شعبه دانشگاهی با استفاده از امکانات موسسه رجا به نام شخصی خود در افغانستان
    8-دریافت حقوق کامل ریاست دانشگاه تا کنون با وجودیکه از سال 1393 از ریاست دانشگاه بر کنار شده بود. و اقدامات غیر قانونی فراوان دیگر که در آینده اعلام خواهدشد،اگر این نظر درج گردد.
    بنابراین مشخص می شود،ایشان و عوامل شان مانند معاون آموزش موسسه و.......و....به خاطرخوش رقصی،چاپلوسی و منافع نامشروع خود اقدام به تهیه این مقاله سرتا پا کذب نموده اند،که بزودی به سزای اعمال خود انشاءالله خواهند رسید.


  • علی 3 39 پاسخ

    amine عزیز چگونه شما بدون هیچ بررسی اولیه،اینگونه بداوری می نشینید و این همه تهمت های بدون سند راقبول می کنید؟آیا ممکنه کسی تو این کشور جرات حذف پخش صدای اذان نماید؟حتی اگر بی دین باشد!!!!!!کمی در بدنه موسسه رجا بررسی نمایید،خواهید دریافت این مقاله به علت نابودی منافع ریاست بیست ساله قبلی وعده قلیلی عوامل ایشان که متملق ،چاپلوس و استانه بوس بوده اند ،تهیه شده و متاسفانه بوسیله این سایت..... بدون تحقیق و بررسی به صورت الکترونیکی چاپ شده است. و تاسف بارتر اینکه همه این بی تقوایی ها به هزینه اسلام و انقلاب و..... انجام می گیرد.

  • نوید 4 3 پاسخ

    زمان مشخص میکند که چه کسی دانشگاه را رو به انحلال خواهد برد. منتظر اونروز خواهیم نشست و تک تک کسانی که باعثش شدند رو رسوا خواهیم کرد با سند و دلیل محکمه پسند با سندهایی که همه خواهند فهمید که آقایان طی سالیان سال برای بدست آوردن مال حرام و فساد چه کرده اند

  • Ahmad 5 5 پاسخ

    سینا ،دریافت حق مدیریت آقای رئیس طبق حکم قانونی ریاست محترم هیات امنائ موسسه رجا و با مجوز وزیر بوده است.ثانیا حکم معاونت برای حوزه پژوهش صادر نشده،بلکه حکم مدیریت پژوهشی بوده است.مدیر محترم پژوهشی فعلی موسسه رجا از افثخارات جمهوری اسلامی ایران ودارای 52 مقاله ISI، مولف 8 کتاب لاتین،15 مقاله کنفرانس و مفتخر به دریافت سه جایزه بین المللی،و فارغ التحصیل دانشگاه تهران با درجه ممتاز می باشد.انتخاب ایشان به علت امتیازات پژوهشی بوده و ارتباطی به دوستی و همفکری با آقای رئیس ندارد.اما توجه فرمایید چگونه شما و دار و دسته ریاست قبلی موسسه بدون بررسی ،وازاینکه پست ها، و منافع مالی و..... بیست ساله خود را از دست داده اید،فریاد و جیغ و داد می کشید.بنابراین کلمه بیگانه برای شما زیبنده تر نیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  • ابوذر 9 6 پاسخ

    اتهامات کذب وارده به ریاست محترم موسسه عالی رجا تحت عنوان " دیگر امیدی به رجا نیست" در سایت www.qazvinkhabar.com
    امید در دانشجویان، کارمندان و اساتید محترم موسسه آموزش عالی رجا در حال رشد و نسبت به یک سال قبل خود حداقل 25 درصد بر خلاف نظر مقاله " دیگر امیدی به رجا نیست " طبق یک پژوهش اولیه در خرداد 95 افزایش یافته است. جمله تخریبی که خیلی تاسف برانگیز است که در عنوان مقاله در رابطه با حذف تصاویر رهبری انقلاب مطرح شده،که چنین ادعایی کاملا کذب است ،و همه را در موسسه رجا در این رابطه به تعجب واداشته است.
    امادر جواب جمله" حال و روز این روزهای رجاء خوب نیست و در همه عرصه ها سیر نزولی دارد" میتوان بیان نمود که:
    در طی هشت ماه گذشته ( از تاریخ 94/10/1الی 31/ 05/ 95)از دوران ریاست محترم فعلی موسسه آموزش عالی رجاء، در زمان نسبتا کوتاهی که شاید در خیلی از جاهای دیگر صرف شناخت و تشریفات باشد ، فعالیت هایی به شرح ذیل علاوه بر فعالیت های جاری آموزشی ،پژوهشی و اجرایی ، صورت پذیرفته است :
    • ثبت موسسه آموزش عالی رجاء پس از بیست سال در اداره ثبت شرکتها
    • انجام امور ارتقاء موسسه به دانشگاه ، دراوایل خرداد ماه سال جاری در خواست اولیه آن به وزارت علوم تسلیم و کارهای مربوط از تهیه کتاب ارتقاء دانشگاه گرفته تا پیگیری و بازدید دفتر آموزشهای غیر انتفاعی دولتی و دفتر نظارت و ارزیابی انجام گرفته، در حال حاضر نیز مراحل نهایی دریافت موافقت اصولی در حال انجام است.
    • دریافت مجوز 6 رشته تحصیلی جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی از دفترگسترش وزارت علوم
    • گسترش رفتار منطقی و محترمانه با همه اعم از دانشجویان عزیز، اساتید و کارمندان محترم
    • تعداد اساتید دارای مدرک بالاتر از کارشناسی ارشد از 23% به حدود ۳۵% افزایش یافته است.
    • برخورد علمی با مسائل مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ... دانشجویان با تشکیل اتاق مشاوره دانشجویی
    • بررسی سلامت کارکنان و دانشجویان با تشکیل اتاق مشاوره پزشکی
    • پیشرفت فیزکی حصار دور موسسه تا حدود 70 درصد(موسسه ده سال بدون حصار بوده است)
    • پایان فونداسیون در سایت شهر صنعتی آبیک
    • حمایت های مالی بیشتر از کارکنان و اعضای هیئت علمی
    • ایجاد سیستم محوری به جای شخص محوری
    • ارائه تعطیلات تشویقی برای تقویت آرامش وشادابی کارکنان
    • تهیه لباس فرم برای کارمندان اداری در راستای ارتقا رفتار سازمانی
    • تشویق فعالیت های پژوهشی کاربردی و علمی در گرایش های مختلف علمی موسسه
    • تشکیل دفتر آموزشهای آزاد جهت گسترش فعالیت های پشتیبانی از موسسه
    • برگزاری المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیر انتفاعی در موسسه آموزش عالی رجاو کسب مقام چهارم در این المپیاد ورزشی.

    لازم به توضیح است که فرآیند انتخاب رئیس فعلی دانشگاه کاملا عادی و طبق مراحل قانونی زیر انجام گرفته است:
    طبق کمیسیون ماده۹ مورخ۵/۶/۹۳ جلسه با حضور هیات محترم امناء و مدیر کل محترم دفتر موسسات غیردولتی-غیرانتفاعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ثشکیل می گردد.انتخاب رئیس محترم فعلی از میان سه نفر از افراد واجد شرایط و کاملا بی طرف و بدون هیچگونه جهت گیری و سمت و سویی پذیرفته و منتخب به محل کارش دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جهت کسب مجوز لازم معرفی گردیدند.دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)در مورخ ۴/۸/۹۳با انتصاب ایشان موافقت و پس از مراحل قانونی و موافقت مشاورمحترم وزیر و ریاست مرکز هیات های امناءو هیات ممیزه مرکزی مورخ ۲۴/۹/۹۴ ،هیات موسس آنرا تایید و هیات امنا جهت اعلام نظر در مورد ریاست فعلی در مورخ 29/9/94 تشکیل جلسه داد و طی صدور حکمی در مورخ ۲۹/۹/۹۰ توسط ریاست محترم هیات امناء و برگزاری جلسه معارفه در تاریخ ۱۰/10/94 ریاست ایشان رسمیت یافت.ضمنا طولانی شدن تاییده صلاحیت عمومی ایشان مربوط به گم شدن ده ماهه پرونده در مسیر انتقال از موسسه آموزش عالی رجاء به وزارت علوم می باشد. بنابراین مطالب مندرج در مقاله فوق در این رابطه که" تعیین صلاحیت تایید صلاحیت عمومی ایشان پس از گذشت 18 ماه....." به شدت تکذیب می شود.
    در خصوص بورسیه بودن ایشان موضوع این است که ایشان بورسیه دولت جمهوری اسلامی ایران نبوده اند و با هزینه خود در انگلستان تحصیل نموده اند ، بنابراین ادعای بورسیه در مقاله مندرج در سایت www.qazvinkhabar.com به صراحت تکذیب می گردد.
    در بخشی که تحت عنوان "اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی جناب رئیس"
    به ترتیب تمام موارد زیر:
    o جمع آوری عکس رهبری انقلاب از اماکن
    o مختلط نمودن سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان به بهانه کاهش هزینه ها
    o مختلط نمودن سالن غذاخوری دانشجویان
    o مختلط نمودن بوفه دانشجویی
    o حذف اساتید با سابقه ، مومن ، متعهد و انقلابی از مسئولیت های آموزشی و اجرایی

    به شدت تکذیب می شود و اگر نویسنده نامه مدعی است می بایست شواهد و مستندات لازم را ارائه نماید. شرایط همانی بوده که در ریاست محترم قبل از ایشان وجود داشته است و هیچگونه تغییری در این رابطه داده نشده است.
    ادعای قطع صدای اذان در محیط دانشگاه کاملا مضحک و از اهداف نویسنده مقاله جهت تحریک احساسات مردم شهر ،تخطئه و تخریب ریاست محترم فعلی و موسسه آموزش عالی رجا است.
    واحد مشاوره جهت ارتقاء رفتار با دانشجویان که جزء فرهیختگان جامعه هستند در رابطه با مسائل فرهنگی و اجتماعی تاسیس شده و مورد استقبال دانشجویان، اساتید و کارکنان موسسه آموزش عالی رجاء واقع شد و امیدواریم بتوان به عنوان الگویی در آینده در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از آن استفاده نمود.
    حقوق پرداخت شده به دو عضو هیات علمی و انترن پزشکی دفتر مشاوره که هر کدام هفته ای سه روز در موسسه حضور داشتند در طی 5 ماه گذشته جمعا مبلغی حدود 9 میلیون تومان بوده است،یعنی بطور متوسط حدود ماهی 900 هزار تومان برای هر نفر .که مجددا کذب بودن ادعای نویسنده مقاله را نشان می دهد(ده برابرادعایی ).
    تدریس اساتید طبق روال گذشته ابتدا به صورت آزمایشی کوتاه مدت جهت آشنا شدن با مشخصات تدریس و پژوهشی آنها شروع، و همزمان فرآیند جذب آنها انجام می شود.
    با وجود آنکه طبق اساس نامه موسسه هر گونه تغییر در سمت افراد جزء اختیارات رئیس موسسه آموزش عالی رجا می باشد ولی تغییری دراغلب پست های موجود موسسه داده نشده است . زیرا مدت زمان حکم های افراد صاحب پست هنوز باقی مانده است و از سیاستهای ریاست محترم فعلی ، حفظ سمت افراد و جلوگیری از تغییرات بی مورد می باشد . زیرا افراد باتجربه در سازمان حکم سرمایه های آن را دارند و اصرار ایشان در حفظ افراد است.
    درخصوص حکم مدیر پزوهشی که اخیرا صادر شده، اما متاسفانه نویسنده مقاله به حکم کذب معاونت پژوهشی اشاره کرده است، با توجه به انباشتگی تلاشهای اساتید در زمینه های پژوهشی ، لزوم مدیر پژوهشی متعهد ومتخصص جهت پیگیری امور احساس می شد. لذا مدیر پزوهشی که دارای امتیازات عالی مانند امتیاز رتبه یک پژوهشی سال 1394 در استان قزوین واز دانشمندان رتبه بالای ایران با حدود 55 مقاله ISI می باشند،انتخاب شد. باعث بسی افتخار این موسسه می باشد که ایشان قبول زحمت نموده و مسئولیت مدیریت پژوهشی در موسسه آموزش عالی رجاء را پذیرفتند و تمام مطالب مطرح از نظر نویسنده مقاله در این رابطه کاملا تکذیب می گردد.و توهم نویسنده و یا سیاه نمایی وی جهت اهداف خاص می باشد.اگر چنین فردی در موسسه آموزش عالی رجاء حضور داشت، مطمئنا به عنوان مدیر پژوهشی انتخاب می شد.
    انتخاب مدیران گروه توسط شورای گروه ها بوده که بعد از معرفی آنها از طرف شورای گروه ها، حکم های آنها توسط ریاست محترم فعلی موسسه صادر شده است.این نوع انتخابات در موسسه آموزش عالی رجا سابقه نداشته،و پیش از ایشان همواره به صورت انتصابی بوده است.
    جذب کلیه اساتید تمام وقت موسسه طبق روال گذشته از طریق فراخوان های جذب وزارت علوم صورت می پذیرد و از طریق حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نهایتا از طریق هیات اجرایی جذب دانشگاهای دولتی استان صورت می پذیرد.
    منظور از تشکیل نشست پنهانی چیست؟؟؟؟؟؟؟؟ حضور ریاست موسسه تماما در ساعت اداره بوده و تمام جلسات و نشستهای ایشان در ساعات اداری و موضوع نشست ها در رابطه با حل مسائل موسسه آموزش عالی رجاء بوده و اگر مدرک خلافی در این رابطه وجود دارد می بایست ارائه گردد.البته متاسفانه اخیرا استفاده از کلمه فتنه 88 وسیله ای برای تخریب افراد صادق و زحمتکش و لایق شده است.
    باعث افتخار موسسه آموزش عالی رجاء خواهد بود که بتواند از اساتید و امکانات کلیه دانشگاه های دولتی استان از جمله دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استفاده نماید. اخیرا کارگاه های ریخته گری و جوشکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جایگزین کارگاه ها و ... امکانات هنرستان شهید چمران شده است. آیا این باعث ارتقاء وضعیت علمی دانشجویان نمی گردد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!،حال از بیان جمله " موسسه آموزش عالی رجا حیات خلوت دانشگاه بین المللی امام خمینی شده چیست ؟؟؟؟؟!!!!!!!
    منظور از استخدام اتوبوسی چیست؟ آیا صدور حکم مدیر محترم پژوهشی و یا جذب هیات علمی ممتاز در گروه عمران و انتصاب ایشان به عنوان مدیر گروه عمران ( که ً 1 عضو هیات علمی تمام وقت آن هم مرتبه مربی دارد) یعنی کلا 2 نفر که آن هم تنها با هدف ارتقاء موسسه و تبدیل شدن به دانشگاه بوده که به عنوان استخدام اتوبوسی محسوب شده ، آیا این یک دروغ فاحش نیست؟؟؟؟؟!!!!!!
    تمام اساتید و کارمندان محترم مشغول به کار و تدریس تاکید می نمایند که ریاست محترم فعلی پی گیری پرداخت مطالبات بیمه ای جهت سابقه کار و یا هرگونه حق قانونی خود از جمله سنوات را تشویق و کرارا در این موادد به مدیران محترم اداری و مالی گوشزد نموده اند، که اقدام گردد، و اگر در گذشته مواردی نیز وجود داشته اعلام نمایند ،که جبران گردد.این چگونه بحثی است که در انتهای مقاله کاملا معکوس مطرح شده است؟؟؟؟؟!!!!!!

    • نوید 8 3 پاسخ

      احسنت کاملا" متن درست و واقعی میباشد

  • یاسر 11 1 پاسخ

    اگر برای موافقان مقاله جواب ها را تنظیم و کنار هم قرار می دهید ،لطفا برای مخالفان مقاله نیز این کار را انجام دهید،و یا همه نظرات را با توجه به تاریخ تحریر قرار دهید،این به عدالت نزدیکتر نیست؟متشکرم

    • Qazvinkhabar.com 4 2 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      تمامی مطالب بدون تقدم و تاخر منتشر می شود مگر پیام هایی که حاوی توهین باشد.
      اگر به انتشار یافته ها نگاهی بیندازید، خواهید دید که تعداد مخالفان بیش از تعداد موافقان است و آن هم بطور (خودجوش) طبیعی است.

  • Hosein 9 3 پاسخ

    ریاست سابق طی حدود بیست سال 74-93 چه مصیبت هایی بر سر موسسه رجا آورده است(ادامه بحث95/6/25):
    9-ریاست بر موسسه تا 1393 بدون مجوز قانونی از محل خدمت دانشگاه دولتی پیام نور
    10-تشکیل گروه ویژه از دانشجویان افغانی و تشکیل کلاس های ویژه برای آنها در خارج از موسسه رجا به منظور تهیه مدرک کارشناسی برای آنان به نام موسسه رجا جهت راه اندازی شعبه دانشگاه شخصی خود در کابل افغانستان
    11-حمل اقلامی قابل توجهی از انبار موسسه عالی رجا به دانشگاه شخصی در افغانستان
    12-معاون آموزشی موسسه که یکی از مهره های اصلی ایشان هستند ، نیز فاقد مجوزقانونی از دانشگاه دولتی پیام نور هستند،و نقش کمکی در تبدیل موسسه رجا ..... شبه کره شمالی داشتند.
    13-فرستادن متعدد مدیر اداری و بعضی اساتید به کشور افغانستان به عنوان تشویق و وسیله ای جهت سوءاستفاده های بعدی از آنان
    14-برداشت قابل توجهی پول از موسسه جهت بر پایی شعبه شخصی دانشگاه در افغانستان که با توجه به عدم وجود مدارک منسجم مالی برگشت مبالغ فوق در هاله ای از ابهام است.
    15-ادامه حضور در موسسه آموزش عالی رجا بدون مجوز دانشگاه دولتی محل خدمت خود
    16-ریاست کانال شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی همزمان با ریاست موسسه رجا ،که مشخص می شود چگونه موسسه رجا را اداره می کردند.
    حال سوال اینجاست چگونه نویسندگان این مقاله به خود اجازه تعریف و تمجید از ایشان و عواملشان نمودند؟؟؟!!!!!!!فقط می توان اظهار نمود که آنان نیز جزو عمال رئیس بیست ساله بوده اند. برای روشن شدن اذهان دانشجویان و مردم در روزهای آینده نیز بخشی دیگری از خطاهای ایشان را فاش خواهیم نمود.

  • جواد 1 3 پاسخ

    شما نظرات خودتونو کمی مغرضانه بیان کردید
    ریاست جدید خیلی کارا تر و موثر تر عمل می کنند

  • محمد 1 2 پاسخ

    داداش شما بگو چی میخای نمیخاد اسمون ریسمون ببافی رییس دانشگاه عملکرد فوق العاده ای داشتن و باطبع هرکس ک خوب کارکنه پشتش حرف زیاده

  • علیرضا تارویردی 1 1 پاسخ

    اولا سلام بعدشم اینکه آخه چرا حرف مفت میزنی دوست خوب شما اینهمه چرندیات رو ازکجات در میاری خخخ . دانشگاه رجا حرف نداره هم اساتید باسوادی داره که اکثرشونم دکتر هستن و فضای دانشگاهیش به نسبت خیلی موسسات دیگه عالی هستش و حرف واسه گفتن داره اینو من نمیگم از دانشجویان خوبی که به جامعه تحویل داده میشه فهمید پس خواهشا جمع کن این چرندیاتت رو فکر کنم شما اصلا دانشگاه رجا نمیدونی کجاس و با جای دیگه اشتباه گرفتی من خودم چند ساله که رجا درس خوندم و به تمامی زحماتی هم که کشیده شده رو بچشم دیدم و آقای دکتر حاجی کریمی حررررررف نداره از روزیم که پا گذاشته تو رجا ، رجا رو چنان سامان داده و کادری مجرب گرفته که آدم کیف میکنه همشونم خوش اخلاق مودب و کار راه انداز تمامی اساتیدشم از جان مایه میزارن و کم نمیزارن تو تدریس حیف که تموم کردم یعنی میتونم بجرات بگمت که افتخار میکنم که از دانشگاه رجا فارغ‌التحصیل شدم .
    امیدوارم از اینکه خودمونی جوابت دادم ناراحت نشی .

  • یاسر 0 0 پاسخ

    البته از زمانی ریاست و معاون آموزشی واحد تغییر کرده تمام نظم و سیستم دانشگاه به هم ریخته و مثل قبل منظم نیست و هر روز نیز بدتر میشه

  • محمد حسین 0 0 پاسخ

    دانشگاه رجا دانشگاه بدی نیست ولی این سایت خیلی ناجوان مردانه داره تعریف میکنه و با واقعیت تفاوت بسیاری داره

  • ناشناس 0 0 پاسخ

    واقعا بدترین دانشگاهه پیگیرکار دانشجواصلا نیستن و بعضی اساتید دانشگاه فقط رشوه میگیرن و اخر بافحاشی ب دانشجو میندازنش واخرسر دانشگاه‌میگه مااخراجش کردیم چ فایده ای داره واس منی ک پول دادم وقتمو گذاشتم کلی فحش شنیدم و اخرم انداخت نمونش استاد قهرمانی ک واقعا نمیشه بهش گفت استاد
    خلاصه ک دانشگاه خوبی نیست فقط تقریبا هم پای باراجین شهریه میگیره بدون افزایش مزیت
    مدیرگروه تایم میزاره واس انتخاب واحد میری میگن جلسه رفته اخه مگ دانشجو بزن نزن شماس تایم بدی بعد بری جلسه

  • علیرضا 0 0 پاسخ

    واقعا بعضی از اساتید این دانشگاه دارای عقده های زیادی هستند . نمونه اش آقای دکتر امیری هستند که بسیار انسان کوتاه بین و بدون معلوماتی هستند و به طور کل لفظ آدم نمی شه به ایشون داد

ارسال نظرات

آخرین اخبار