بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با عنوان

کدخبر: 1740

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در اعتراض به برگزاری کنسرت در قزوین منتشر شد

به گزارش سرویس دانشگاه قزوین خبر؛بسیج دانشجویی دانشگاه بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در اعتراض به برگزاری کنسرت در قزوین بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرده است:

بسمه تعالی

   " امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ است برای این کشور؛ دنبال نفوذند. نفوذ یعنی چه؟ نفوذ اقتصادی ممکن است، که البتّه کم‌اهمّیّت‌ترین آن نفوذ اقتصادی است؛ نفوذ امنیتی ممکن است که جزو کم‌اهمّیّت‌ترین هم نفوذ امنیّتی باشد. نفوذ امنیّتی چیز کوچکی نیست امّا در مقابل نفوذ فکری ، فرهنگی و سیاسی ، کماهمّیّت است ... دشمن سعی میکند در زمینه‌ی فرهنگی، باورهای جامعه را دگرگون کند؛ و آن باورهایی را که توانسته این جامعه را سرِپا نگه دارد جابه‌جا کند، خدشه در آنها وارد کند، اختلال و رخنه در آنها به‌وجود بیاورد. خرجها میکنند؛ میلیاردها خرج میکنند برای این مقصود؛ این رخنه و نفوذ فرهنگی است."

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه 25/6/1394

   با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید!!! در انتخابات ریاست جمهوری گذشته که با نماد کلید همراه بود بسیاری از مردم و حتی خواص جامعه با توجه به سخنان آقای خاص به این تصور اشتباه دچار شدند که این کلید ، کلید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که از جیب ایشان بیرون آمده اما وقایع ماههای پس از آغاز به کار این دولت ، حقایقی را بر ملا ساخت که ریشه در حوادث سه دهه اخیر دارد و بر همگان آشکار گشت که این کلید نه کلید حل مشکلات معیشتی مردم که کلید حسرت رابرت مک فارلین است که پس از سه دهه اینبار از جیب رئیس دولت یازدهم بیرون آمده و به جای بازکردن قفل اقتصاد کشور و معیشت مردم قرار است قفل نفوذ همه جانبه آمریکا در ایران را باز کند.

   هر روز که می گذرد ابعاد جدیدی از پروژه نفوذ دشمن و سرسپردگی عوامل داخلی آنان به غرب آشکار می گردد. با اندکی پایش در رفتار و عملکرد ایشان طی سه سال اخیر به این حقیقت می رسیم که جریان نئولیبرال داخلی عملاً به مجری طرح ها و ایده های لیبرالیسم آمریکایی در داخل مرزهای کشور بدل گردیده است که در این راستا به یک نمونه عینی اشاره می نماییم ؛ اندکی پس از توافق ننگین وین ، جلسه ای در کنگره آمریکا در تاریخ 5/5/1394 تشکیل می شود که در آن جلسه پنج نفر از اصلی ترین اعضای دولت آمریکا به ارائه گزارش پیرامون مذاکرات هسته ای و توافق وین و توجیه نمایندگان کنگره می پردازند. در این میان یکی از آن پنج نفر در توجیه مزیت های برجام برای ایالات متحده آمریکا چنین اظهار کرد: "ما همانگونه که به نیروهای معتدل درون حاکمیت شوروی کمک کردیم تا شوروی را از درون فروبپاشانند، در فرآیند این توافق نیز به نیروهای معتدل در جمهوری اسلامی کمک می کنیم تا جمهوری اسلامی نیز از درون دچار فروپاشی شود."

   اینکه آمریکا چگونه و با چه مکانیزمی ابرقدرتی همچون اتحاد جماهیر شوروی را دچار فروپاشی نمود ، مقوله است که پرداختن به آن خارج از حوصله این نوشتار است اما پیرامون این مسئله بهترین و جامع ترین تحلیل را رهبر معظم انقلاب در تاریخ 19 تیرماه 1379 در دیدار با کارگزاران نظام مطرح فرمودند که با توجه به آن به ضرس قاطع می توان اصلی ترین عامل فروپاشی شوروی را از دیدگاه معظم له " نفوذ  فرهنگی" دانست ؛ نفوذی که فرآیند آن بیش از سه دهه همچون موریانه توسط آمریکاییها ولی از کانال دولتمردان شوروی صورت پذیرفت.

   امروز نیز جریان غربگرای حاکم بر برخی مناصب فرهنگی کشور ، نقش پیشقراول پروژه نفوذ دشمن را در کسوت شوالیه های ناتوی فرهنگی در سطح ملی بر عهده دارد و خرده عوامل زیردست آنان نیز در سطوع استانی و شهری ، مجری بی چون و چرای منویات ایشان می باشند.

   بنابر انتشار خبری در یکی از پایگاههای اینترنتی وابسته به جریان تجدید نظرطلب استان در 26 فروردین ماه 1395 استاندار دولت راستگویان!!! در جلسه مشترک کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی با اشاره به برگزاری کنسرت موسیقی پاپ در قزوین اظهار داشت: " باید با موسیقی های سنتی و انقلابی و استفاده از سایر مباحث فرهنگی کار را آغاز کرد و با شناخت دقیق از جامعه و متناسب با نیازهای آن باید وارد عرصه شد و با استفاده از مناسبت های مذهبی و انقلابی و نیز با برنامه های بدون حاشیه و کنترل بیشتر، نیاز جامعه را برآورده ساخت. ما به دنبال آغاز خوب و کارهایی با حساسیت کمتر مانند جشنواره بازی و اسباب بازی هستیم که به همراه موسیقی سنتی برگزار و مردم هم از آن لذت بردند. باید متناسب با سلیقه مخاطبان خود به دنبال موسیقی های حلال و بدون مفسده بود و با نگاه مسئولانه و با روش های معقول در حوزه هنر، شعر و موسیقی وارد عمل شد. فضای ذهنی مسئولان ما به سمتی هدایت شود که در برابر مطالبات اجتماعی مانند برگزاری کنسرت های پاپ به درستی برخورد شود."

   اصل سخنان استاندار دولت باسوادان!!! خود گویای آغاز حرکت خزنده و موریانه وار پروژه زوال فرهنگی ملت از سوی دشمنان بیرونی توسط پیاده نظام داخلی است به ویژه آنکه از " آغاز خوب و کارهای باحساسیت کمتر با استفاده از مناسبت های مذهبی و انقلابی" سخن به میان می آورند.

   اندر بی اطلاعی دولتمردان از شرایط کشور و مشکلات ملت همین بس که استاندار محترم ، برگزاری کنسرت های پاپ در قزوین را مطالبات اجتماعی مردم قلمداد می نمایند حال آنکه ملت با مشکلات عدیده معیشتی و جوانان با معضل فراگیر بیکاری دست و پنجه نرم می کنند و به واسطه بی تدبیری های دولت تدبیر و امید!!! هر روز شعله کورسوی امید در دل مردم ، بی فروغ تر شده و به واسطه گره زدن نابخردانه ی همه مشکلات کشور حتی آب خوردن مردم!!! به حل و فصل مسئله هسته ای و برجام بدفرجام ، بی سابقه ترین رکود اقتصادی بر کشور سایه افکنده است.

   از طرفی استاندار دولتِ شناسنامه داران!!! برگزاری این کنسرت ها را حلال و بدون مفسده می انگارند که باید از ایشان پرسید آیا شما مرجع تشخیص حلال یا حرام بودن این نوع موسیقی ها هستید؟!! سؤال دیگری که باید از ایشان پرسید این است که پس از چند مورد برگزاری کنسرت طی سه سال اخیر در قزوین چگونه فضای هنجارشکنانه و بی قید و بند حاکم بر این کنسرت ها را بدون مفسده قلمداد می نمایید؟!!

   اکنون که یک جنگ تمام عیار فرهنگی میان قشر اصیل و فرهنگ دوست جامعه با شوالیه های ناتوی فرهنگی دشمن و خرده عوامل استانی آنان در میان است و باتوجه دروغ های آشکار و تناقضات بیشمار در اظهارات دولتمردان و ناکامی ها و بی کفایتی های آنان در حل مشکلات کشور به ویژه معضلات معیشتی مردم ، به احتمال قریب به یقین این دولت اولین دولت چهارساله ایران خواهد شد ، لازم است ضمن هوشیاری هرچه تمام تر به مقابله با این هجمه خطرناک بپردازیم و در این یک سال اندی باقیمانده از حیات سیاسی دولتمردان و خرده زیردستان استانی آنان ، تا جای ممکن آثار مخرب این اقدامات ضد فرهنگی را به حداقل رسانده و با روشنگری افکار عمومی ، هزینه های این حرکات ضد مردمی و غیر انقلابی را برای مجریان بی چون و چرای آن بالا ببریم.

و من الله التوفیق

 

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین      

جمع کثیری از خانواده های شهداء و ایثارگران استان قزوین

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار