اعتراض دانشجویان پردیس علوم پزشکی بابل نسبت به افزایش 70 درصدی شهریه ترم جدید؛

کدخبر: 3460

این دانشجو ادامه داد: "دانشگاه تهران هم انقدر از دانشجویانش نمی گیرد، حتی تخفیف شهریه به نفرات برتر و همچین قسط بندی شهریه را هم برداشته اند". این دانشجو حتی از شکایت این جمع به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داده است.

این روزها بسیاری از دانشجویان در مقاطع مختلف خود را آماده انتخاب واحد می کنند و دانشجویان شهریه پرداز نیز نگران افزایش شهریه ها با توجه به فضای اقتصادی هستند. موضوعی که به نظر میرسد دور از ذهن هم نباشد و برخی از دانشگاه ها همراه با افزایش ارز و دلار شهریه های خود را نجومی کرده اند.

یکی از دانشجویان پردیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگویی با «خبرنامه دانشجویان ایران» با اعتراض به افزایش 70 درصدی شهریه ترم جدید این دانشگاه گفت: "طبق تعهدی که از ما گرفتن و ماهم قبول کردیم دانشگاه فقط میتواند سالانه با نظر هیئت امنا شهریه ر ۱۰تا۱۵ درصد برحسب تورم افزایش دهد". او ادامه داد: "متاسفانه هر ترم شهریه های ما را زیاد میکنن و این ترم هم یک مصوبه با نرخ های فضایی اعلام کردن که تا ۶۰درصد افزایش شهریه داشتیم. بطوری که برای مثال بچه های دندانپزشکی که ترمی حدود ۱۰ میلیون تومان میدادند الان باید ترمی چیزی حدود ۱۶،۵۰۰،۰۰۰ تومان پرداخت کنن!"

شهریه 17 میلیون تومانی صدای دانشجویان را در آورد +سند

این دانشجو ادامه داد: "دانشگاه تهران هم انقدر از دانشجویانش نمی گیرد، حتی تخفیف شهریه به نفرات برتر و همچین قسط بندی شهریه را هم برداشته اند".

این دانشجو حتی از شکایت این جمع به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داده است.

شهریه 17 میلیون تومانی صدای دانشجویان را در آورد +سند

او در پایان نیز گفت: "در این اوضاع بد اقتصادی واقعا این ناحقی ها ظلم آشکار به دانشجویی است که هیچ درآمدی از خودش ندارد".


شهریه 17 میلیون تومانی صدای دانشجویان را در آورد +سند

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار