پیام رهبر معظم انقلاب به نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

کدخبر: 2938

زمان کنونی و تحولات آن انتظاراتی از جوانان تعریف می کند که در گذشته نبوده است. جوانان دانشجو باید این انتظارات را به درستی بشناسد و خود را آماده کند. انجمن اسلامی و فضای دینی موجود در آن می تواند در این آمادگی شما را یاری دهد.

رهبر معظم انقلاب به پنجاه و دومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا پیامی صادر کردند و این پیام توسط حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای در افتتاحیه‌ی این نشست دانشجویی قرائت شد.

در بخش مهمی از این پیام آمده است: زمان کنونی و تحولات آن انتظاراتی از جوانان تعریف می کند که در گذشته نبوده است. جوانان دانشجو باید این انتظارات را به درستی بشناسد و خود را آماده کند.

متن کامل این پیام را مشاهده می‌کنید:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جوانان عزیز دانشجو
زمان کنونی و تحوّلات آن، انتظاراتی از جوانان را تعریف می‌کند که در دوران‌‌های گذشته وجود نداشت یا شناخته نبود.

جوان دانشجو باید آن تحولات و این انتظارات را به‌درستی بشناسد و خود را آماده سازد. انجمن‌های اسلامی و فضای دینی در آن، می‌تواند در این آمادگی، شما را یاری دهد.

نقطه‌ی اصلی آن است که کار را برای خدا و به شوق انجام وظیفه بکنید. اگر این توفیق را یافتید هدایت الهی هم به کمک شما خواهد آمد انشاءالله.

سعادت همه‌ی شما را از خداوند متعال خواهانم

سیدعلی خامنه‌ای
۴ بهمن ۱۳۹۶

گفتنی است نشست دو روزه‌ی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا از صبح امروز با حضور دانشجویان و اعضای این اتحادیه‌ی دانشجویی، حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای نماینده‌ی مقام معظم رهبری و همچنین عبادالله مولایی سفیر ایران در وین اتریش آغاز شده است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار