در جلسه جشنواره سراسری قرآن دانشگاه پیام نور مطرح شد:

کدخبر: 1942

یستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در تاریخ های سوم تا ششم آبان ماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد

صبح امروز ( چهار شنبه) نشست هم اندیشی شورای سیاست گزاری بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت با حضور نمایندگان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و مسئولان ارشد دانشگاه پیام نور استان قزوین در محل ستاد اداری دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار شد.

به گزارش قزوین‌خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ در ابتدای این نشست دکتر سید رضا مهرنیا ضمن تسلیت ایام سوگواری، میزبانی جشنواره قرآن و عترت را برای دانشگاه پیام نور قزوین مایه مباهات دانست و افزود : قطعا خیرات و برکات این جشنواره معنوی نه تنها برای دانشجویان و کارکنان بلکه برای تمام استان خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین در ادامه، به عزم جدی مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اشاره کرد و گفت : مسئولان عالی رتبه استان در کنار کارکنان مومن و متعهد این دانشگاه عزم خود را برای برگزاری باشکوه جشنواره قرآن و عترت جزم کرده اند.

در ادامه این نشست رئیس  کمیته اجرایی بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی کمیته های اجرایی ارائه کرد و گفت : بیش از 8000 نفر از دانشجویان در سایت جشنواره ثبت نام کرده اند که از این تعداد پس از آزمون مجازی 130 نفر از خواهران و 110 نفر از برادران به مرحله نهایی جشنواره دعوت شده اند.

عبدالله لبافها در ادامه به مکان های اسکان شرکت کنندگان اشاره کرد و گفت : هتل ورزش، خانه معلم و هتل سفیر را برای اسکان مدعوین در نظر گرفته ایم که با برنامه ریزی های انجام شده هر استان قبل از عزیمت به قزوین موقعیت مکانی از محل استقرار خود اطلاع پیدا میکند .

در انتهای این نشست نیز معاون اداره کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور ضمن قدردانی از شورای سیاست گزاری بیستمین جشنواره عترت و قرآن، برنامه ریزی این رویداد قرآنی در زمانی کوتاه را نشان لیاقت و همت والای کارکنان دانشگاه پیام نور استان قزوین دانست.

مصطفی باغدار نیا در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای قرآنی در میان دانشجویان عنوان کرد و افزود : شناسایی به تنهایی کفایت نمی کند و باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم موجبات بهره برداری از این استعدادها را فراهم آورد.

وی همچنین به مشکلات پیش روی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت : امسال و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و دانشگاه، فشار سنگینی برای برگزاری این جشنواره بر دوش بود که بحمدالله این موضوع مرتفع شده و با الهام از منویات مقام معظم رهبری در کاهش هزینه ها و اجرای اقتصاد مقاومتی، این جشنواره را نیز با کمترین هزینه نسبت به سال های گذشته برگزار می کنیم.

شایان ذکر است که بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در تاریخ های سوم تا ششم آبان ماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار