مهندس باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران و هیات همراه از مجتمع فرهنگی آموزشی سراج منطقه ٥ بازدید کردند و مورد استقبال دکتر احمد قیومی مدیرعامل موسسه و همکاران مجتمع قرار گرفتند.

مهندس باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران و هیات همراه از مجتمع فرهنگی آموزشی سراج منطقه ٥ بازدید کردند و مورد استقبال دکتر احمد قیومی مدیرعامل موسسه و همکاران مجتمع قرار گرفتند. جناب آقای مهندس باقری پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع از قبیل محیط کشاورزی و پرورش طیور دانش‌آموزان، در یکی از کلاس‌های دانش آموزانحضور یافتند و با دانش‌آموزان در باره برنامه‌های ویژه این مجتمع به گفتگو نشستند. سپس در یک نشست صمیمی برای آشنایی بیشتر با " الگوی مدرسه‌داری سراج "شرکت نمودند. دکتر محمد آزین در خصوص اهداف و مبانی عملی برنامه درسی وحدت گرایی در این مجتمع بر اساس فلسفه اسلامی صدرایی توضیحاتی را ارائه کردند. ایشان از لزوم بازگشت مسئولیت اصلی تربیت به خانواده و معماری مدرسه سراج برای دست‌یابی به این هدف گفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران طی سخنانی ضمن تایید نوآوری‌های انجام شده در مجتمع سراج و الگوی مدرسه‌داری طرح شده، این اقدامات را گام‌هایی در جهت تحول در نظام آموزش و پرورش دانستند. ایشان ضمن تاکید بر اینکه تربیت جز با زندگی‌کردن انجام نمی‌گیرد بر لزوم ایجاد فضای زندگی در همه مدارس تاکید کردند.

جناب آقای باقری و هیئت همراه ناهار را میهمان دست‌پخت دانش‌آموزان مدرسه بودند و در نهایت نماز را در در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) به جماعت همراه با اهالی محل و دانش‌آموزان اقامه نمودند.

در پایان این بازدید از تلاش‌های تمامی دست اندرکاران این مجتمع تشکر و قدردانی نمودند.

image (1)

image (3)

image (4)

image (6)

image (5)

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار