وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم

کدخبر: 2371

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: ما حدود 21 کاندیدا داشتیم که درنهایت به یک فرد واحد رسیدیم و این برای اولین بار رخ داد. درست است که نتیجه انتخابات را نیروهای انقلابی و ارزشی نتوانستند بدست آورند اما همبستگی ایجادشده بسیار حائز اهمیت است.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم و دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی درخصوص حال و روز و اتفاقات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دوران پس از انتخابات ریاست جمهوری امسال به خبرنگار البرزبان گفت: حدود شش ماه از شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌گذرد و ابتدای کار بیشتر برای ضرورت در انتخابات مهم ریاست جمهوری مطرح بود.

سیدمحمد حسینی در ادامه اظهار داشت: به هر حال ما با احزاب و طیف‌های مختلف در کشور ارتباط داریم اما لازم بود که یک هماهنگی و انسجام بیشتری به‌وجود آید و سپس منحصر به این موضوع نباشد که برخی از سران احزاب در اتاق دربسته بنشینند و تنهایی تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: لذا یک تصمیمی گرفته شد که از سراسر کشور افراد را بخواهیم. شاید برای اولین بار بود که افرادی از شهرستان و مراکز استانی حضور یافتند و ایده‎‌هایشان را مطرح کردند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: ما حدود ۲۱ کاندیدا داشتیم که درنهایت به یک فرد واحد رسیدیم و این برای اولین بار رخ داد. درست است که نتیجه انتخابات را نیروهای انقلابی و ارزشی نتوانستند بدست آورند اما همبستگی ایجادشده بسیار حائز اهمیت است.

همبستگی ایجادشده در نیروهای انقلاب اسلامی حائز اهمیت است

وی خاطرنشان کرد: همان زمانی که بحث شورای مرکزی مطرح شد، اعلام شد که به مدت یکسال انتخاب شده‌اند و سپس سالانه ادامه خواهد داشت چراکه جبهه به صورت فراگیر و قوی این حرکت را ادامه خواهد داد. ازطرفی هرروز با مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مواجه هستیم که باید جمع فعال سیاسی نقش داشته باشند و تأثیرگذار باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در پایان عنوان کرد: باید بدانیم اگر کسی در قدرت نبود معنایش این نیست که در کشور نمی‌تواند تأثیرگذار باشد بلکه می‌تواند اعلام نظر کند و نقد انجام دهد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار