عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه شش موشک سپاه هشداری برای آل سعود بود، گفت: ما دیدیم که مردم حامی نظام و نیروهای مسلح هستند و با هر تهدیدی متحدتر می شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه در 2 هفته پیش گفت: ما نمایندگان مجلس و بطور کلی همه مردم از این اقدام سپاه پاسداران تقدیر و تشکر می کنیم و معتقدیم این اقدام بجا و درست بود.

وی با اشاره به حمله تروریست ها به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل در اواسط ماه رمضان امسال افزود: تروریست ها مورد حمایت آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود هستند و این اقدام سپاه پاسداران پاسخ و هشداری به حامیان تروریست ها و بخصوص آل سعود بود.

چهره شاخص مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی موشک بومی و ساخت ایران 650 کیلومتر مسافت را طی کرده و درست به هدف زده شده، اوج اقتدار و قدرت ایران را به نمایش گذاشت و به دشمنان فهماند که با یک ملت و نیروی مسلح قوی سر کار دارند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه موشک های شلیک شده باعث اتحاد مردم و مسئولین شده، افزود: همچنین این موشک ها که پاسخ دندان شکن به تروریست ها و حامیان آنها بوده، یک شور و شعفی در داخل کشور ایجاد کرده است.

وی افزود: آنهایی که پیش ملت ما ترقه بازی کردند، جواب خود را با موشک های چند متری دریافت کردند. این موشک ها نه در عمق 650 کیلومتری بلکه با بردهای بیشتر هم قابلیت اصابت به هدف را داراست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سپاه درس معنا داری به دشمنان نظام داد، تصریح کرد: دشمنان ایران و بخصوص آل سعود باید بداند که اگر درصدد تضییع حقوق ملت ایران باشند، این ملت با کسی شوخی نخواهد داشت.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار