استاندار قزوین مدیریت را مهمترین مشکل صنعت در استان قزوین و بحران‌های آن دانسته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی قزوین خبر،  استاندار قزوین در گفتنگویی مهم ترین مشکل واحدهای صنعتی دارای بحران در استان قزوین را مدیریت دانست.

این گفته زاهدی در حالی است که وی تنها 30 درصد واحدهای تولدی استان را تعطیل اعلام کرده و هیچ صحبتی از واحدهایی که در استان قزوین به ظرفیتی کمتر از توان اسمی فعالیت میکنند نداده است.

زاهدی در این گفتگو بکه با فارس انجام داده، مشکلات دیگری را زمینه ساز وقوع بحران‌های کارگری در استان  دانسته است.

وی فرسودگی دستگاه‌ها و حتی تغییر ذائقه مردم را بخش دیگری از مشکلات واحدهای صنعتی در استان قزوین دانسته که تنها با تغییر دستگاه ها و یا حتی تغییر خط تولید رفع می شود.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود کمبود نقدینگی را تنها مشکل واحدهای تولیدی ندانسته و معتقد است برخی اوقات هرچقدر به واحدها نقدینگی وارد شود به خاطر مشکلات دیگری همچون مدیریت، شاهد پرت هزینه خواهیم بود.

این مقام مسئول از تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داده و عنوان کرد: در 5 سال اخیر مشکلات زیادی از واحدها رفع کرده ایم اما برخی مشکلات در حوزه اختیارات نیست و نمی توان آنها را رفع کرد.

وی در پایان گفت: برخی واحدهای تولیدی به دلیل اختلاف میان شرکاء و یا حتی وراث تعطیل شده اند که رفع اختلاف بین آنها زمان زیادی را صرف خود خواهد کرد.

این گفته های زاهدی در حالی انجام می شود که این روزها شهر صنعتی استان قزوین و بسیاری از شهرک‌های صنعتی به شهرهای متروکه تبدیل شده اند و واحدهای تولیدی زنده و در حال حیات هم با ظرفیتی بسیار از آنچه که ظرفیت اسمی خود میخوانند مشغول به فعالیت هستند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار