رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان قزوین در خصوص شایعات کمبود سوخت در استان گفت: مردم استان اصلا نگران کمبود سوخت نباشند که به اندازه ی کافی در انبار و هم چنین در جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل موجود داریم.

رضا یعقوبی عضو هیئت مدیره ی کانون جایگاه داران کشور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین اظهار کرد:  در ۸۲ جایگاهی که در سطح قزوین وجود دارد بررسی کردیم و هیچگونه مشکی نداشتند ودر تمام جایگاه ها سوخت گیری انجام میشود .

وی عنوان کرد:حتی با وجود  افزایش مصرف سوخت به دلیل فصل مسافرت ها و تردد ها مخصوصا برای شهر قزوین که یک شهر مواصلاتی است و چند استان را به هم ربط داده و تردد در آن بسیار زیاد است از جمله آزاد راه قزوین _ تهران ، قزوین _ زنجان و یا قزوین _رشت که خوشبختانه مشکلی برای تامین سوخت نداریم .

یعقوبی خاطر نشان کرد : شاید به دلیل ارسال سوخت به بعضی از جایگاه ها در حد نیم ساعت تاخیر بوده که این مشکل هم در حد موردی بوده و ما اکنون در سطح منطقه ی قزوین جایگاهی نداریم که سوخت نداشته باشد و وضعیت در همه ی جایگاه ها عادی است و سوختگیری در آنها صورت میگیرد .

وی در آخر بیان کرد : از مردم خواهش میکنیم در بحث مصرف سوخت نهایت صرفه جویی را داشته باشند.هیچ مشکلی در تهیه سوخت نیست و مردم نگران تامین سوخت خود نباشند .

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار