رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان استان قزوین:

کدخبر: 3411

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان استان قزوین گفت: با توجه به اینکه طی 10 روز اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ به دلیل افزایش قیمت نهاده‌های دامی بوده‌ایم ولی میزان تولید و توزیع مرغ در استان کاهش پیدا نکرده است.

اکبر آقاجانی رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه طی 10 روز اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ به دلیل افزایش قیمت نهاده‌های دامی بوده‌ایم میزان تولید و توزیع مرغ در استان کاهش پیدا نکرده است و مشکلی در عرضه وجود ندارد.

وی ادامه داد: روزانه 100 تا 110 تُن مرغ در استان عرضه می‌شود و این میزان در روزهای پایان هفته و پایان هرماه افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان استان قزوین ابراز کرد: تولیدکنندگان مرغ به دلیل افزایش قیمت نهاده‌ها با مشکل روبه‌رو هستند ولی این امر در میزان تولید و عرضه تأثیرگذار نبوده است؛ اگر قیمت مرغ از قیمت موجود کاهش پیدا کند تولیدکنندگان متضرر خواهند شد.

آقاجانی عنوان کرد: گرمای هوا مشکل دیگری است که تولیدکنندگان با آن دست‌به‌گریبان است چراکه مرغ با افزایش دما تلف خواهد شد و در استان 6 کشتارگاه شامل 2 کشتارگاه در قزوین و به ترتیب در بوئین‌زهرا، آبگرم، آبیک و جاده قزوین رشت وجود دارد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار