دوازدهمین «رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سراج24، ثبت نام چهارسوق دوازدهم آغاز شد. رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» با هدف «شبکه‌سازی، انتقال تجربیات نوآورانه بومی، تقویت انگیزه‌های تحولی و امید به آینده در جامعه فعالان تعلیم و تربیت»، با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه «چهارسوق»، این رویداد که توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، دوازدهمین دوره خود را پیش رو دارد. چهارسوق در سال ۹۲ متولد شد تا موج امیدواری بیشتری به درون دنیای تعلیم و تربیت وارد شود و اکنون بزرگ‌ترین رویداد مردم‌نهاد و غیرانتفاعی فعالان تعلیم و تربیت کشور و اجتماعی است برای تجلی حرکت‌های امیدبخش و نوآورانه آموزشی و تربیتی؛ و محلی است برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب.

سخنرانی‌های نقش‌آفرینان حوزه تعلیم و تربیت در قالب ویدئوهای ضبط شده، پرسش و پاسخ در بسترهای تعاملی مجازی، فعالیت‌های شبکه‌ساز و پنل‌های تخصصی با موضوعات و مسائل روز تعلیم و تربیت، از برنامه‌های رویداد چهارسوق دوازدهم است.

بخش سخنرانی‌های چهارسوق همواره یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار چهارسوق بوده است. سخنرانان چهارسوق از میان فعالانی انتخاب می‌شوند که در حوزه تعلیم و تربیت دارای نظریه، تجربه یا ایده بومیِ نوآورانه، ارزشمند و امیدبخش باشند.

همچنین «شبکه‌سازی» میان فعالین تعلیم و تربیت، به‌عنوان فعالیت محوری رویداد چهارسوق درنظر گرفته‌شده و این توجه در رویداد دوازدهم به‌طور ویژه مدنظر خواهد بود.

برگزارکنندگان چهارسوق معتقد هستند، تغییر باید به‌ صورت عمومی و اجتماعی انجام شود تا عمیق، پایدار و مستمر باشد، بنابراین شرکت در چهارسوق برای عموم افراد آزاد است.

اما مخاطب خاص چهارسوق، فعالان تحول‌خواه تعلیم و تربیت از جمله

معلمان و مربیان
مدیران و کادر مدارس
طلاب و دانشجویان علاقه‌مند
پژوهشگران تعلیم و تربیت
اساتید حوزه و دانشگاه
فعالان فرهنگی، مؤسسات
مدیران و کارشناسان نهادهای تعلیم و تربیتی
اهالی رسانه و حتی دانش‌آموزان و والدین دغدغه‌مند در حوزه تعلیم و تربیت هستند.


گفتنی است یازدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق با حضور حدود ۸۰۰ نفر از علاقه‌مندان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت، در تهران برگزار شد. اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری چهارسوق دوازدهم به صورت مجازی، پیش بینی می‌شود این رویداد شاهد حضور افراد بیشتری از اقصی نقاط کشور و حتی جهان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار