رویداد آفساید؛

کدخبر: 4158

رویداد آفساید بنا دارد ایده‌های خلاقانه و نوآوری‌های حوزه‌ سلامت، تغذیه، کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی را معرفی و شتابدهی کند.

به گزارش سراج24، رویداد آموزشی-تعاملی جذب و پرورش ایده‌های نوآورانه سلامت‌محور برای پیشرفت کشور با عنوان «آفساید» با همت شتابدهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا و انجمن ملی تغذیه سالم آغاز به کار کرد.

این رویداد بنا دارد ایده‌های خلاقانه و نوآوری‌های حوزه‌ سلامت، تغذیه، کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی را معرفی و شتابدهی کند.

فعالان حوزه سلامت، تغذیه و کشاورزی، دانشجویان رشته‌های مرتبط، علاقه‌مندان به کسب و کارهای استارتاپی، ایده‌پردازان و صاحبان تجربه‌های ارزشمند سلامت می‌توانند با دریافت اطلاعات کامل‌تر از طریق سایت WWW.ILSAGROUP.IR و یا تماس با شماره تلفن 02186050448 ایده‌های خود را تا تاریخ 14 بهمن ماه 1399 به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

در این رویداد جذاب، پس از ارسال اطلاعات، ایده‌ها مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار خواهند گرفت و از بین آن‌ها ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند. سپس ایده‌پردازان منتخب در کارگاه‌های آموزشی که با حضور اساتید برجسته طب ایرانی و صاحبان کسب و کارهای نوآورانه و همچنین دانش بنیان تشکیل می‌شود، شرکت خواهند کرد. بعد از آن تنها یک روز فرصت باقی است تا ایده پردازان ایده‌های خود را اصلاح کرده و مجددا آن‌ را به دبیرخانه ارسال نمایند.

و اما هدف از برگزاری این رویداد خلاقانه و سلامت محور، ماهیت بخشیدن به ایده‌هایی است که در زمینه پیشرفت به آن‌ها پرداخته شده باشد نه توسعه. زیرا اگر ایده‌های ارائه شده در زمینه پیشرفت حرکت کنند عدالت محور خواهند بود و تحول در منطقه را مورد هدف قرار میدهند. اما در ایده‌های توسعه محور ، آن‌ها با نگاه سرمایه داری مورد توجه قرار می‌گیرند و تنها زیست بوم منطقه مربوطه را برسی میکنند. در حوزه پیشرفت ایده‌ها برپایه تفکر و خلاقیت شکل می‌گیرند و نگاه آنها به موضوعات  چند منظوره است. اما در قالب توسعه، ایده‌ها معمولا تقلیدی اند و تک بعدی نیز عمل می‌کنند. در پیشرفت ایده‌ها در راستای سبک زندگی اسلامی هستند و مبتنی بر فرهنگ ایرانی حرکت می‌کنند. اما در توسعه سبک زندگی اهمیتی ندارد و نگاه بیرونی به موضوعات مد نظر است و ماهیت درونی آنها حائز اهمیت نیست.

رویداد «آفساید» از تاریخ چهاردهم الی بیست و چهارم بهمن ماه برگزار خواهد شد و در خاتمه از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد و آنها می‌توانند ایده‌های خود را به منظور شتابدهی و حمایت، به شبکه شتابدهندگان حوزه سلامت ارائه دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در کارگاه‌های آموزشی و دیگر برنامه‌های جانبی از طریق لینک https://evnd.co/dPvge اقدام کنند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار