کدخبر: 3772

یک پژوهشگر و تحلیل‌‌گر مسایل سیاسی و اجتماعی گفت: تمام دنیا باید بفهمند که از اسلام بدون اهل بیت(ع) داعش متولد می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر علی اکبر رائفی پور، پژوهشگر و تحلیل‌گر مسائل سیاسی و اجتماعی ظهر امروز در نشست با فعالان فضای سایبری استان قزوین که در سالن کنفرانس مرکز صدا و سیمای استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اگر در مکتب تشیع و در پای درس قرآن قرار بگیریم آنگاه هیچ تهدید ذاتی ما را مورد حمله قرار نمی‌‌دهد. 

وی با اشاره به اینکه شیطان قسم یاد کرده جز گروه مخلصین همه را گمراه خواهد کرد، افزود: دست گذاشتن روی نقاط ضعف از ویژگی‌‌های هر دشمنی به شمار می‌‌رود.

رائفی پور تصریح کرد: خلأ نظامی که در دوران جنگ تحمیلی در کشور وجود داشت، سبب شد که ایران به سمت اقتدار نظامی پیش برود.

این استاد فضای مجازی خاطرنشان کرد: ائمه اطهار (ع) به ما آموزش دادند که تنها یک شکست ظاهری در کربلا رخ داد چراکه این واقعه پس از ۱۴۰۰ سال پیروزی عظیمی ساخته است.

وی ادامه داد: این پیروزی بر حق است چراکه هرساله ۲۰میلیون زائر را به اربعین می‌کشاند و قدرت شیعه را به نمایش می‌‌گذارد.

این پژوهشگر با اشاره به اینکه در دسته بندی قرآنی هر کس تقوی بیشتری داشته باشد نزد پروردگار عزیزتر خواهد بود، تصریح کرد: دسته بندی سیاه، سفید و خاکستری یک تفکر غلط است زیرا زمانی که خودمان را سفید و مردم را خاکستری می‌دانیم بزرگترین اشتباه را مرتکب شده‌‌ایم.

رائفی پور ادامه داد: این طرز نگرش نقطه آغاز انحراف است چراکه با این نوع از دیدگاه نمی‌توان روی مردم تاثیر گذاشت.

این سخنران و نظریه پرداز ایرانی با اشاره به اینکه ما دچار توهماتی شده‌‌ایم که خود را برتر از عموم مردم می‌دانیم، گفت: امام راحل می‌‌فرمودند خود را از مردم جدا ندانید و در بین مردم زندگی کنید.

این محقق و پژهشگر دینی خاطرنشان کرد: فضای مجازی بستری است که پیش از ظهور امام زمان(عج) پیام حق و اسلام به همه جهانیان منتقل می‌‌کند.

این پژوهشگر و تحلیل‌‌گر مسایل سیاسی و اجتماعی افزود: تمام دنیا باید بفهمند که از اسلام بدون اهل بیت داعش متولد می‌‌شود این در حالی است که مردم باید بدانند از احکام‌‌گرایی صرف و بدون قرآن، شاهد  برپایی اسلام ناب نیستیم.

وی کارآمدی، استقلال از جریان‌های سیاسی، اخلاص و استمرار در امور دینی را از جمله برنامه‌های شیعیان خواند و عنوان کرد: باید با حفظ وحدت، مردمی باقی بمانیم و اگر این رویه را ادامه دهیم زندگی و عملکرد ما بابرکت خواهد شد.

رائفی پور آینده انقلاب را به شدت امیدوار کنند خواند و بیان کرد: زمانی از سوی جهانیان در هشت سال دفاع مقدس تهدید می‌شدیم اما امروز به برکت انقلاب به جایی رسیدیم که اسرائیل و امریکا را تهدید می‌کنیم‌.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار