مرادیان در حالی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری را ترک کرد که فقط یک سال در این مسئولیت دوام آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ موج جدید تغییرات در استانداری قزوین از سوی زاهدی کلید خورده و تعداد زیادی از مدیران کل  و بخشداران دستخوش تغییر و جابجایی شده اند .

اما در یکی از مهم‌ترین تغییرات، تغییر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین  بود . معصومه مرادیان مدیرکل سابق این اداره کل در راهی با حکم زاهدی راهی فترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین شد که تنها یک سال 19 روز در این مسئولیت حضور داشت .

وی که تنها به واسطه مسئولیت در ستاد بانوان حسن روحانی در انتخابات سال گذشته و بدون هیچ سابقه مدیریت اجرایی از مدیریت یک دبیرستان به این مسئولیت منصوب شده بود بعد از یکسال حضور پر حرف و حدیث امروز سکان هدایت امور بانوان استانداری قزوین را به ربیعی بخشدار مرکزی شهرستان البرز داد .

عملکرد مرادیان به قدری سیاسی و بعضاً نمایشی بود که حتی شائبه تلاش وی برای کاندیداتوری مجلس نیز به گوش میرسید .

بدون شک مدیریت صحیح و بر حسب شایسته سالاری مانع از جابجایی های فوری خواهد شد و صرف فعالیت حزبی و سیاسی در ستادهای انتخابی نباید ملاکی بر عزل و نصب ها باشد.

بدون شک ربیعی امروز در حالی پشت میز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خواهد نشست که سابقه اجرایی و مدیریتی موفق یک بخشداری را در کارنامه خود دارد و طبیعتا می توان اعتماد بیشتری در سپردن مسئولیت به او داشت.

از سوی مجموعه بانوان فرهیخته استان قزوین نیز باید با نگاهی تیزبینانه تر به فعالیت های این حوزه نگاه کنند و صرفا با برخی فعالیت های سیاسی و نمایشی نباید شتابزده به حمایت از یک مدیر برخیزند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار