همزمان با روز جهانی معلولین صورت گرفت؛

کدخبر: 3740

با فرا رسیدن روز جهانی معلولین، تعدادی از اهالی و اصحاب رسانه استان قزوین نسبت به کمبودهای این قشر از جامعه واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ با فرا رسیدن روز جهانی معلولین تعدادی از اصحاب رسانه استان قزوین نسبت به کمبودهای این قشر از جامعه در سطح شهر قزوین واکنش نشان دادند.

رویا بابایی، بازرس خانه مطبوعات و سردبیر ماهنامه پیک توانا در توییتر با انتشار تصویری از ورزش معلولین نوشت: آنهایی که معلول را ناتوان می‌پندارند خود ناتوان هستند.

بابایی

اما این تنها توییت بابایی به مناسبت روز جهانی معلولین نبود . وی همچنین یکی از توییت‌های سید مهدیه قافله باشی فعال رسانه ای و عضو شورای شهر قزوین را در رابطه با وضعیت مناسب سازی فضای شهری بازتوییت کرده است.

قافله

قافله باشی در این توییت از کمبودهای موجود در فضای شهری سخن گفته و یادآور شده که در این باره تاکیدهای زیادی از سوی شورا وجود دارد اما شهر همچنان تا رسیدن به وضعیت مناسب فاصله دارد.

جابر خرم‌نیا که خود نیز به واسطه جانبازی پدربا مشکل معلولیت در خانواده روبروست به این توییت قافله باشی واکنش نشان داده است .

خرم نیا

وی در پاسخ به توییت قافله باشی که از تاکید برای رفع مشکلات شهروندان معلول سخن گفته بود، گفت: از عمق جان محدودیت‌های قزوین برای معلولان را درک می‌کنم. ویلچرهایی که نه سوار اتوبوس می‌شوند! نه در پیاده‌روها امکان تردد دارند و حتی آسانسور پل‌هایش گاه خاموشند. با تأکید حل نمی‌شود، پایه‌کاری و پیگیری می‌خواهد

مدتی است مسائل شهری قزوین در توییتر هم دارای جایگاه شده و برخی فعالان شبکه های اجتماعی در این فضا به طرح موضوعات و مشکلات استانی در توییتر نیز میپردازند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار