به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر حمید رضا تبسمی با اعلام این خبر افزود : این میزان اعتبار برای اجرای 272 پروژه عمرانی مصوب شده است .

وی اظهار داشت : این میزان اعتبار شامل ؛ 39 میلیارد ریال از محل اعتبارات  استانی، 107میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای، 13.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دو سوم سه درصد نفت وگاز، 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات شاخصهای توسعه استان و  82.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه استانی مصوب شده است.

تبسمی تصریح کرد :  تاکنون مبلغ 111میلیارد ریال برای پروژه های مصوب سال 1397 تخصیص یافته است .

وی ابراز امیدواری کرد : تا پایان سال جاری تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی افزایش یابد و پروژه های بیشتری در بخش کشاورزی اجرا شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب وخاک مصوب شده گفت :  176 پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی ، لوله گذاری ، احداث سربند، استخر ذخیره آب کشاورزی ومرمت وبازسازی قنوات وسایر پروژه ها در روستاهها مصوب شده است .

تبسمی اضافه کرد : ما بقی پروژه ها در قالب طرح های افزایش تولیدات زراعی، باغی ، دامی ،شیلات ، مبارزه با آفات نباتی و ترویج و توانمند سازی جوامع محلی و بهره برداران مصوب شده است.

وی خاطر نشان کرد : بیشترین اعتبارات مصوب شده در سطح استان با اعتباری به مبلغ 95 میلیارد ریال و شهرستان قزوین  با اعتبار به مبلغ 54 میلیارد ریال می باشد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار