فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تحقیق در زندگی شهدا و ترویج سیره زندگی انها به ترویج سبک زندگی دینی در جامعه کمک خواهد کرد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دقایقی پیش در اجلاسیه پایانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین که در محل سالن نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خالصانه‌ترین سلام را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تقدیم می‌کنیم و سلام و درود بر شهدا و امام شهدا و آرزوی صحت و طول عمر برای مقام معظم رهبری داریم.

وی افزود: درود و سلام بر ۳هزار شهید استان و خیر مقدم برای مدعوین مراسم شهدا بویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران مقدس و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان داریم.

شاهرخی تاکید کرد: خدا را سپاسگزاریم که در ماه ربیع و آستانه ولادت پیامبر اکرم توفیق برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی سال جاری را به ما عنایت کرد و کنگره در قالب ۵اجلاسبه برگزار شد.

وی عنوان کرد: بزرگداشت شهدا و گرامیداشت نام انها ترویج اسطوره های فرهنگ ایثار و شناساندن سیره آنها جزو وظایف ماست، تحقیق در زندگی شهدا و ترویج سیره زندگی انها به ترویج سبک زندگی دینی در جامعه کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: ما در قزوین با استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی به جمع آوری اطلاعات فردی و اسناد مرتبط با شهدا، چاپ اثار مربوط به شهدا اقدام کردیم، ۱۶۶ یادواره در نیمه اول سال ۹۷ برگزار شدتا ۵روز اجلاسیه به صورت تخصصی انجام بگیرد.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا اجرای شب شعر و نمایش های صحنه ای و خیابانی جزو دیگر برنامه های ستاد کنگره شهدا بود. وحدت صمیمیت و پای کار بودن تمام مسئولین استلنی ویژگی دیگر این کنگره است.

شاهرخی در پایان یادآور شد: از تمام عزیزان که به طریق مختلف در اجرای مراسم نقش داشتند سپاسگزارم امیدواریم یاد شهدا بدرقه راه زندگی انان باشد.

ارسال نظرات

آخرین اخبار