زاهدی خبر داد:

کدخبر: 3679

استاندار قزوین گفت: اجلاسیه پایانی و کنگره شهید پایان پذیر نیست بلکه دبیر خانه کنگره فعال خواهد بود و بویژه در حوزه هنری و ادبی و تولید اثار ماندگار در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد.

عبدالمحمد زاهدی در اجلاسیه پایانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین که در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از حضور تمام شرکت کنندگان و بویژه خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر دارم. قدردانی میکنم از حضور رئیس کل سپاه پاسداران در اجلاسیه نهایی.

وی افزود: اجلاسیه پایانی و کنگره شهید پایان پذیر نیست بلکه دبیر خانه کنگره فعال خواهد بود و بویژه در حوزه هنری و ادبی و تولید اثار ماندگار در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد.

زاهدی تاکید کرد: وقتی از شهدا سخن میگویبم یعنی به فرموده پیامبر اکرم خداوند انها را گلچین کرده است. از تمام عزیزانی که در برگزاری کنگره عظیم تلاش کردند هر چند در برابر ایثارگری و یک قطره خون شهید حتی قطره ای در برابر اقیانوس هم نیست اما وظیفه دارم از فعالین برگزاری کنگره و افرادی که از کنگره حمایت کردند و مخلصانه و به عنوان وظیفه ای دینی و انقلابی و میهنی تلاش کردند تشکر کنم.

وی عنوان کرد: همچنین از رسانه‌های استان که در طول دو ماه گذشته تمام استان را معطر به نام شهدا کردند تقدیر و تشکر دارم. از خود مردم نیز تشکر ویژه دارم که در شهرها و روستاها شاهد برگزاری یادمان شهدا بود و با هزینه خود این مراسمها را با عشق و علاقه برگزار کردند.

استاندار قزوین بیان کرد: دستاورد ما از این کنگره چه خواهد بود، ما خیلی راحت سخنرانی کرده و کنگره برگزار می‌کنیم اما اگر نتوانیم برای خود توشه‌ای از کنگره و فعالیتهای صورت گرفته بدست آوریم هر چقدر در طول این ماه‌ها تلاش کرده‌ایم بی فایده بوده و برای اخرت نیز توشه‌ای بدست نیاورده‌ایم.

وی تاکید کرد: دستاورد این کنگره نیازمند تلاش بیشتر برای خدمت گزاری بیشتر به مردم بویژه خانواده شهدا است.باید بدانیم همه انچه به عنوان عزت و اقتدار در داخل و خارج داریم مدیون خون شهدایی است که در دفاع از این نظام به زمین ریخته شده.

زاهدی در پایان یادآور شد: امیدواریم وظیفه خود را درک کرده و این امر مهم را فراموش نکنیم.

ارسال نظرات

آخرین اخبار