کدخبر: 3564

رئیس حشدالشعبی کربلا گفت: توطئه غرب و نظام سلطه ، مراسم بزرگ اربعین را نشانه گرفته و در تلاش است تا این مراسم به مانند سالهای گذشته با شکوه برگزار نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر ؛ سید ذوالفقار الشریفی رئیس حشدالشعبی کربلا در دیدار با حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین که در کربلا برگزار شد اظهار کرد: ملت ایران و عراق هرگز اجازه نخواهند داد دشمن در میان آنها تفرقه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن با هدف کمرنگ کردن سفر اربعین است، افزود: عشق به اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت او توطئه دشمن را خنثی ساخته و اجازه نخواهد داد این دو ملت از یکدیگر جدا شوند.

الشریفی با اشاره به مشکلات داخلی دو ملت، عنوان کرد: این شرایط هیچ تاثیری در مراسم اربعین نخواهد گذاشت و مردم عراق با عشق میزبان زائرین حسینی از ایران و سایر کشورها خواهند بود.

وی تاکید کرد: مردم ایران بدانند ملت عراق با تمام اخلاص و وجود میزبان آنها خواهند بود و از همین الان برای این مراسم و پذیرایی از ملت ایران لحظه شماری میکنند.

رئیس حشدالشعبی کربلا با اشاره به پیوند تاریخی مردم کربلا و قزوین نیز تصریح کرد: از دیرباز تا به امروز پیوند تاریخی و قلبی بین مردم این دو شهر وجود داشته و دارد و باید بر تحکیم و توسعه آن تلاش شود.

وی با اشاره به راهکارهای مطرح شده برای رفع معضلات زائرین قزوینی در مراسم اربعین، بیان کرد: با تمام توان نسبت به تسهیل این سفر برای مردم ایران مخصوصا قزوین تلاش خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار