انتشار اسامی ادارات پر مصرف آب و برق در استان قزوین؛

کدخبر: 3394

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین اسامی ادارات پر مصرف آب و برق در استان قزوین را اعلام کرد.

قدرت الله مهدیخانی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ با بیان اسامی ادارات پر مصرف در آب و برق اظهار کرد: در صورت استمرار این روند، آب و برق این دستگاه ها حتما قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصرف انرژی دستگاه های استان به صورت مستمر بررسی می شود، عنوان کرد: در صورتی که ادارات و دستگاه های پرمصرف این روند را تا دو روز آینده کاهش ندهند، شاهد قطعی آب و برق خود خواهند بود.

مهدیخانی تاکید کرد: شرکت مخابرات، اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشکده دندانپزشکی، اداره کل استاندارد، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شهرداری اقبالیه، آرامستان‌های شهرداری قزوین، اداره کل ورزش و جوانان، سرپرستی بانک سپه و بانک کشاورزی پر مصرف ترین ادارات در مصرف برق محسوب می شوند.

وی افزود: شرکت مخابرات، واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و معاونت دانشجویی دانشگاه بین المللی، سازمان میادین میوه و تره بار، اداره کل ورزش و جوانان ، هیئت شیرجه و نجات غریق ، مجموعه ورزشی الغدیر و استادیوم ورزشی سردار آزادگان هم اداراتی و سازمان‌هایی هستند که آب زیادی نیز مصرف می‌کنند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین بیان کرد: بیش از 100دستگاه در مصرف آب و برق صرفه جویی نمی‌کنند؛ اما اداراتی که اسامی آنها اعلام شده است مصرف آنها 2 برابر حد مجاز است.

وی داشتن استخر برای مجموعه و آبیاری فضای سبز را مهم ترین علت افزایش مصرف انرژی در این دستگاه ها دانست و اضافه کرد: این در حالی است که تاکنون 3 تا 4 مرتبه به صورت مکتوب به همه دستگاه‌ها بر صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید شده است، اما بعضی دستگاه‌ها به این موضوع توجه ندارند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار