عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها بدون‌هماهنگی با شورا و بدون عنوان کردن در صحن علنی انجام‌می شود گفت: عدم‌هماهنگی ها در صحن شورا از اساس مشکل دار است چرا که باید اعضای شورا پاسخ داشته باشند که پول مردم بر چه اساسی در جامعه هزینه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ محسن حق شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین در صحن علنی شورا که عصر گذشته برگزار شد، اظهار کرد: فلکه ی دروازه رشت بدون هماهنگی و عنوان کردن آن در صحن شورا به سرعت برداشته شد که علت آن نیز مشخص نیست.

وی افزود: هرگونه اقدامی در سطح شهر باید در صحن شورا مطرح شود اما در خصوص این اقدام هیچ صحبتی نشد و من با دیدن چنین اقدامی شوکه شدیم.

حق شناس تاکید کرد: مصوبه ی لایحه پروژه تعاونی مهرورزان نیز از سوی فرمانداری به جهت عدم شفافیت و رفع مغایرت احتمالی برگشت داده شد که باید مجدد در صحن شورا مطرح می شد اما این در حالی است که چنین چیزی بدون اطلاع به تصویب رسیده است.

 عضو شورای اسلامی اضافه کرد: تجربه ها نشان داده که هر پروژه ای که با ابهام آغاز شود پایان خوبی نخواهد داشت .

وی اضافه کرد: ما خود منتقد سر سخت در پل امام رضا بودیم و در این دوره خود اقدام به پروژه هایی می کنیم که از پل امام رضا هم بدتر است.

عضو شورای اسلامی شهر گفت: همه ی اعضای شورا باید در جریان تصویب لایحه ها و مصوبه ها باشند اما آنچه که مشخص است برخی مسائل در صحن مطرح نمی شود و برخی از آن بی خبر خواهند بود.

حق شناس تصریح کرد: من مغرضانه سخن نمی گویم و برای تمام اقدامات انتقاد نمی کنم اما باید گفت که بر  بعضی از اقدامات انجام شده نقد وارد است و این را باید پذیرفت.

عضو شورای اسلامی شهر در پایان گفت: هیچ استانی حاضر نیست تا تیم لیگ برتری خود را از دست دهد بنابراین ما نیز باید از ظرفیت و توان خود جهت حمایت از تیم کاسپین استفاده کنیم.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار