علی رغم تلاش برای بحرانی نشان دادن و اعتصاب در میان کامیون داران ، وضعیت نسبتا ارامی در استان قزوین و جاده ها حکمفرما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ علارغم اینکه در چند روز اخیر برخی منابع تلاش کردند تا با سواستفاده از خواسته های به حق کامیونداران کشور، فضا را برای اعتصاب کامیون داران مهیا کنند اما اخبار رسیده حاکی است وضعیت نسبتا آرامی در استان قزوین و محورهای این استان حاکم است.

همچنین جمعی از کامیون داران با امضاء بیانیه ای با پا فشاری از خواسته های بر حق خود، تاکید کردند اجازه سواستفاده برخی جریانات خاص از این فضا را نمی دهند.

رمضان چگینی مسئول شرکت تعاونی خاورداران استان قزوین نیز در گفتگویی با اشاره به خواسته های به حق رانندگان عنوان کرد، از اعتصاب پیشین تا امروز بخشی از مشکلات رانندگان حل شده اما بخش دیگری از این مشکلات همچنان پا برجا است.

وی عنوان کرد: افزایش کرایه یکی از مهم ترین خواسته های رانندگان بود که حل شده اما بخش دیگری از مشکلات پا برجا است.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر رسیدگی به میزان بالای عوارض جاده ای، لاستیک و همچنین بیمه بازنشستگی عمده ترین خواسته های رانندگان است.

از سویی برخی از رانندگان نیز به دلیل ترس از برخورد در جاده ها فعلا از گرفتن بار خودداری میکنند و منتظر هستند تا شرایط را بررسی کنند.

به نظر می رسد آنچه اکنون در حال روی دادن است وضعیت روانی است که این دسته از رانندگان را از تهیه و انتقال بار منع میکند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار