فرماندار البرز گفت: مردمی بودن این عالم روحانی و نظم ، از مهمترین ویژگی‌های ایشان بوده و همواره مصداق بارز وحدت حوزه و دانشگاه بود.

رضا گروسی فرماندار البرز، در گفت و گو  پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر با اشاره به رحلت عالم روحانی و استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمی طهماسبی ظهار کرد: ایشان به معنای واقعی یکی از شاگردان مکتب امام جعفر صادق(علیه السلام) بود.

فرماندار البرز، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی را از اساتید مطرح حوزه علمیه استان معرفی کرد و گفت: ایشان سالیان سال در حوزه به تدریس برای طلاب فعالیت داشته و زحمات زیادی در این راه متحمل شده‌اند و فقدان ایشان، موجب تاسف و تالم بسیاری است.

گروسی با اشاره به پرورش شاگردان بسیاری از جانب ایشان، افزود: مردمی بودن این عالم روحانی و نظم ، از مهمترین ویژگی‌های ایشان بوده و همواره مصداق بارز وحدت حوزه و دانشگاه بود.

فرماندار البرز با اشاره به آخرین جلسه سیاست گذاری شورای اداری این شهرستان که با حضور این استاد گرانقدر برگزارشد، تصریح کرد: ایشان همواره از خواندن رسای سرود ملی و صلوات بلند بر محمد و آل محمد بعنوان نماد وحدت یاد میکرد.

وی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی برای هیچ یک از مسولین زحمتی نداشت  اگر پیگیر کاری میشد فقط برای رضای خدا و خدمت به مردم بود.

گروسی با اشاره علاقه نامبرده در زمینه هنر و ادبیات از دیوان اشعار چاپ نشده استاد یاد کرد و افزود: اشضعار مرحو طهماسبی در مقابل اشعار شهریار و حیدر بابا سروده شده و این امر در زمینه خود بی نظیر است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار