عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ورود استاندار برای تعیین تکلیف وضعیت طرح توسعه آستان مبارک امامزاده حسین(ع) شد.

احد چگینی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای شهر قزوین در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، با اشاره به وضعیت طرح توسعه آستان امامزاده حسین(ع) با اشاره به اینکه اجرای این طرح بیش از 20 سال است در دستور کار قرار گرفته است اظهار کرد: با جدی شدن اجرای طرح برای چندین دستگاه سهم تعین شده و همه کار به عهده شهرداری قزوین نیست.

وی افزود: شهرداری قزوین سهم خود از آنچه در این میان باید میداده، پرداخت کرده و حال دستگاه‌های دیگر از جمله راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز سهم خود را ارائه دهند.

چگینی عنوان کرد: شهرداری با میزان سهم خود تملک را پیش برده و اجرای کامل طرح نیازمند ورود دستگاه هایی است که تحت مدیریت شهرداری نیستند.

وی با بیان اینکه ادامه این مسیر نیازمند ورود جدی استاندار محترم است، بیان کرد:پیش از این نیز استاندار دستوراتی را برای ورود جدی دستگاه‌ها و اجرای تعهدات داده بود اما این امر تا به امروز بر زمین باقی مانده و باید با نگاهی جدی، دنبال اتمام پروژه باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: وضعیت انصاری شرقی یا بلاغی سابق نیز به همین صورت است و حل معضل این منطقه نیاز مند همراهی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ورود استاندار است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار