کدخبر: 3114

گفت در فضایی که بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم کشور توسط دشمن شبکه سازی شده اند چکار می کنید! باید خجالت بکشید از شهدا!

گفت در فضایی که بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم کشور توسط دشمن شبکه سازی شده اند چکار می کنید! باید خجالت بکشید از شهدا! باید مطالبه مسدود سازی داشته باشید فقط! و نگفت مردمی که نمره سواد رسانه ای آنها ۱۲ از ۱۰۰ است حتی در پیام رسان های داخلی هم دچار مشکل و لغزش خواهند شد!دسترسی شان به محتوای نامناسب و ضد انقلاب سخت می شود اما باز هم دچار آسیب می شوند! برای آنان باید چه کرد؟نسخه چیست؟ و بگوئیم ما فقط می فهمیم و بقیه نفهمند!؟ فقط ما حق اظهار نظر داریم ولاغیر ... کسی هم با ما اختلاف سلیقه داشت منهدمش کنیم!

گفتم: شرع، عقل و منطق هر انسان(شیعیان انقلابی ولایی معتقد به امامین انقلاب بسیاربیشتر) حکم می کند دنبال استقلال باشند آن هم در فضای بسیار خطرناک اینترنت متعلق به آمریکا با مدیریت یهود و نصاری! حضرت امام خامنه ای حفظه الله ۱۷ سال است مطالبه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را دارند! ما هم همانطور که در بهمن ۵۷ یکپارچه انقلاب اسلامی را حمایت کردیم الان نیز باید در فضای مجازی دنبال استقلال باشیم!

اما این استقلال مقدمه و شرایط ویژه ای دارد!مثلا این انقلاب وقتی می خواهد پیگیری و انجام  شود که بهمنی از انگاره های منفی بر روی ذهن مردم آوار شده، کشور در فضای مجازی در اشغال بیگانه است، مسئولان امر اراده لازم را برای قانونمند شدن این فضا را ندارند و ... سیاسی کاری و قبیله گرایی حاکم بر فضای مجازی است.تشتت شدید گفتمان در داخل نیروهای انقلاب وجود دارد...منفعت ها بر کار جهادی مقدم شده است! و ...

حال آن ۴۰ میلیون نفر را چه کار باید کرد؟ اینکه فقط فیلترینگ حبابی را یاد بگیریم و مدام آنرا بر سر  فعالان انقلابی بکوبیم فضا درست می شود! و نکته مهمتر عمل به تمام فرمایشات امام خامنه ای در کنار هم است نه اینکه هرجایش با منطق ما یکی بود بپذیریم و تفسیر به رای کنیم و هر جا با عقل یا فهم ما نخواند را حذف کنیم! این روش وهابیت مبنی بر تکنیک عملیات روانی پاره حقیقت گویی است ... البته این دوستان چون تجربه جنگ در فضای مجازی را ندارند و مبتنی بر یکسری شنیده های ناقص نسخه تجویز می کنند باید از این تهمت پراکنی ها پرهیز کنند...حضور در توئیتر و دیگر شبکه های متعلق به دشمن امروز فقط جنگ با اسرائیل و آمریکا به زبان انگلیسی نیست! این دوستان بگویند با جریان نفوذ به زبان فارسی که در این شبکه ها لانه کرده اند چه باید کرد؟حداقل تا مسدود سازی این شبکه ها و سرویس ها؟یعنی ما اجازه دهیم امثال محمود صادقی و سلبریتی های بی سواد  تا هر زمانی که این سرویس ها مسدود شد حیاط خلوت پیدا کنند در این شبکه ها و برای مردم ذائقه سازی کنند؟یا ما هم باید هوشمندانه و جبهه ای حیاط خلوت آنان را بر هم بزنیم؟حتی یک کامنت خوب! یا باید مردم یعنی سپر انسانی جریان نفوذ را برای ادامه کار این شبکه ها آگاه کنیم و با خروج آنان این بهانه مهم را از این جریان برای مسدود سازی بگیریم ؟جز اینست که قسمتی از این آگاه سازی باید توسط همین شبکه ها انجام شود؟البته شبکه های تعاملی دو طرفه نظیر توئیتر و اینستاگرام نه تلگرام یکطرفه و در دست دشمن!

و نکته آخر

این دوستان خوب است توضیح دهند حضور هوشمند مدنظر امام خامنه ای در شبکه های خارجی چیست؟! یکبار بیایند تبیین کنند این قسمت از فرمایش حضرت امام خامنه ای عزیز را ...

علیرضا آل داوود

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار