معاون هماهنگ کننده قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی عالم باقری را یکی از بهترین های این قرارگاه در سطح کشور دانست.

علیان معاون هماهنگ کننده قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی در گفتگو با پایگاه خبری قزوین خبر با اشاره به شهادت «رسول عالم باقری» اظهار کرد: رسول عالم باقری دبیر و راهبر کارگروه اشتغال قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی استان قزوین و یکی از بهترین نیروهای این حوزه در استان بودند.

وی افزود: ما در کارگروه ملی اشتغال وقتی دوستان خود را بررسی و گزینش میکردیم ایشان جزو بهترین ها بودند و شاید بتوانیم بگوییم جزو اولین بودند.

چند وقتی بود درگیر موضوعات کارگروه اشتغال استان بودند و هفته گذشته بعد از مراسم تاسوعا و عاشورا عازم دهستانی در الموت غربی شده بودند و پس از سه روز که برای جمع اوری اطلاعات و صحت سنجی آن و انجام موضوعات مربوطه در مسیر برگشت این سانحه اتفاق افتاد و به درون دره سقوط کردند.

علیان در رابطه با تایید شهادت ایشان نیز تاکید کرد: شهادت ایشان از لحاظ فرمانده کلی سپاه قطعی است و سردار جعفری هم در پیامی شهادت ایشان را تسلیت خواهد گفت .  

وی در رابطه با وظایف قرارگاه پیشرفت و عمران و آبادانی اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و عمران و آبادانی بنا به دستور مقام معظم رهبری برای پیشرفت و آبادانی و رونق هزار نقطه در کشور راه اندازی شده و قرار است در فاز نخست 120 نقطه را آباد کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی یادآور شد: در استان قزوین 3 دهستان از جمله الموت غربی نیز در بین این 120 دهستان قرار دارند  و این اتفاق در آنجا روی داده است.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار