با این وجود بسیاری معتقدند به علت گستردگی و چشمگیر بودن خدمات قالیباف در تهران، عملا انکار این دستاوردها غیرممکن است و همچنین تخریب این خدمات ممکن است به یک ضد تبلیغ تبدیل شده و در درازمدت اثر معکوس برای جریان اصلاح طلب داشته باشد.

خدمات 12 ساله قالیباف  آنقدر وسیع و چشم گیر در تهران است که سانسور و یا تخریب آن را به شدت دچار مشکل کرده است.

به گزارش قزوین خبر؛ این در حالیست که اتاق فکر اصلاح طلبان افراطی با کلید واژه "شهر سوخته" در هفته های گذشته تلاش زیادی کرد که درباره اقدامات 12 سال گذشته شهرداری دست به سیانمایی گسترده ای بزند.

با وجود همه این اقدامات ناجوانمردانه طی روزهای گذشته اظهارات افرادی همچون سید حسن خمینی، علی مطهری ،حجت الاسلام دعایی و یا حتی چهره های ماندگار هنری همانند علی نصیریان درباره خدمات قالیباف آب سردی بر این طراحی ها بوده است.

با این وجود بسیاری معتقدند به علت گستردگی و چشمگیر بودن خدمات قالیباف در تهران، عملا انکار این دستاوردها غیرممکن است و همچنین تخریب این خدمات ممکن است به یک ضد تبلیغ تبدیل شده و در درازمدت اثر معکوس برای جریان اصلاح طلب داشته باشد.

در همین حال، سیدمحمد موسوی‌خویینی‌ها طی نامه‌ای به محمدعلی نجفی، شهردار تهران خواست تا به جای آنکه، در گزارش‌های خود به همشهریان تهرانی، فهرستی از مشکلات به‌جامانده از گذشته ارایه کنید، به مردم نوید دهید که شهر شما را آبادتر خواهیم کرد، شهر تهران سامان‌یافته‌تر خواهد شد، و مردم را به کارهای مهمی که به خواست خدا انجام خواهید داد امیدوار کنید.

محمد موسوی‌خویینی‌ها در این نامه تصریح کرد: «مایلم، با عرض پوزش، مطلبی را یادآور شوم و آن این است که لطف بفرمایید و برخلاف آنچه در ماه‌های گذشته در برخی محافل و در بعضی رسانه‌ها رواج داشته است، جنابعالی سنت حسنه‌ای را که درخور شأن و شخصیت شماست در پیش بگیرید، در ماه‌های گذشته، اینجا و آنجا، همه سخن‌ها بر سر این بوده است که شهرداری در گذشته چه مشکلاتی به وجود آورده است و چه گرفتاری‌هایی را به ارث گذاشته است و... درخواست بنده این است که به جای آنکه، در گزارش‌های خود به همشهریان تهرانی، فهرستی از مشکلات به‌جامانده از گذشته ارایه بفرمایید، به مردم نوید دهید که شهر شما را آبادتر خواهیم کرد. شهر تهران سامان‌یافته‌تر خواهد شد، و مردم را به کارهای مهمی که به خواست خدا انجام خواهید داد امیدوار کنید.»

همچنین در بخش دیگری از نامه آمده است: «بنده اطلاعات لازم را برای داوری درباره آنچه گفته می‌شد یا گفته می‌شود ندارم، اما در سال‌های گذشته، تهران را هر سال آبادتر از سال‌ قبل دیده‌ام. سال‌ها پیش، بنده از یکی از دوستان مشترک، که قطعا جنابعالی هم وی را صاحب‌نظر در امور شهری تهران بزرگ می‌دانید، درباره مدیریت آقای قالیباف سوال کردم. آن دوست محترم از توانایی و مدیریت قابل قبول ایشان یاد کرد.»

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار