مدیر شرکت دانش بنیان رویداد پیشرو سهند آسیا با گلایه از بورکراسی اداری در پارک علم و فناوری گفت: این بروکراسی اداری توان شرکت‌های دانش بنیان نوپا را گرفته و اجازه سرعت بخشیدن به کار را نمی دهد.

سینا ملکی مدیر شرکت دانش بنیان رویداد پیشرو سهند آسیا در گفت‌وگو با پایگاه تحلیلی- خبری قزوین خبر اظهار کرد: فضای موجود در ادارات و بروکراسی اداری بسیار وقت گیر است و تایم زیادی را تلف  میکند.

وی افزود: از سویی اموزش خوبی در ادارت وجود ندارد و پارک های علم و فناوری به دلیل دولتی بودن با بروکرواسی های گسترده ای کار میکنند که این امر برای شرکت های نوپا جالب نیست و سرعت حرکت این شرکتها را کاهش می دهد.

ملکی تأکید کرد: شرکت ما نیاز به جذب سرمایه داشت اما متاسفانه توسط پارک تامین نشد و مجبور شدیم از پارک خارج شویم و در حال حاضر در مرکز رشد دانشگاه آزاد مستقر هستیم.

وی ادامه داد: فضای حاکم بر پارک علم و فناوری اجازه سرعت گرفتن را نمی دهد و برای دریافت یک وام ساده باید با ده دستگاه دیگر هماهنگی شود تا بتوان یک وام حداقلی را دریافت کرد.

این مدیر شرکت دانش بنیان تأکید کرد: برای شرکت‌های نوپا و تازه  کار سرعت عمل در دریافت خدمات بسیار مهم است اما این امر در پارک علم و فناوری وجود ندارد.

وی در پایان با اشاره به حمایت دانشگاه آزاد استان قزوین یادآور شد: دانشگاه آزاد در یک فضای خصوصی کار میکند و می تواند بنا به ارتباطی که با فضای علمی - دانشگاهی دارد خدمات بسیار بهتری را با سرعت بهتری ارائه کند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار