یک عضو شورای شهر قزوین در پست تلگرامی خود با حمله به قالیباف از تجهیز مساجد در تهران توسط شهرداری گلایه کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر ، شهلا عطایی با ارسال پستی در گروه تلگرامی بامداد قزوین به شهردار تهران حمله کرد .

وی در این پست خود با انتشار دو تصویر از خاموش کردن آتش ساختمان پلاسکو و همچنین خاموش کردن یک ساختمان در یکی از کشورهای غربی که از آن با عنوان بلاد کفر یاد کرده، به کمبود نبردبان‌ها و تجهیزات آتش نشانی آتش نشانان تهران اشاره کرده است.

عطایی در ادامه این پست خود با بیان اینکه آتش نشان ایرانی غیرت داشت اما امکانات و تجهیزات نه گفته است: اگر شهردار تهران به جای هزینه‌های میلیاردی ساختن مساجد، به تجهیزات مدرن آتش نشانی هزینه میکرد الان آتش نشانان زنده بودند.

وی در حالی به ساخت مساجد در تهران حمله میکند که هیچ مطلبی در مورد میزان هزینه های انجام شده در مساجد تهران و همچنین آتش نشانی تهران بیان نکرده است.

از سویی این عضو شورای شهر قزوین بهتر بود در پستی به این سوال پاسخ میداد که در دوره حضور خود در شورای شهر چه اقداماتی برای آتش نشانی قزوین، خرید تجهیزات اطفاء حریق و همچنین پیشگیری از وقوع چنین حوادثی انجام داده است.

همچنین بدون شک پرداختن به زوایای این حادثه در حالی که مردم کشور در شوک و بهت هستند آن هم بدون هرگونه نظر کارشناسی امر پسندیده ای نیست و ارائه نظرات کارشناسی از سوی مسئولین نیز با فوروارد کردن پست‌های تلگرامی مجهولی که بیشتر به شایعات دامن می زنند امر شایسته ای نیست.

چنین اقدامات و تخریب شهردار تهران به این شکل، در وهله اول شائبه سیاسی بودن نقد، تلاش برای تخریب و جلب حمایت برخی گروه های سیاسی را از سوی عطایی به ذهن متبادر میکند . بر همین اساس انتظار می رود مسئولین شهر قزوین ضمن تعیین تکلیف خود با اینگونه شایعات، تحرکات پخته تری را در فضای مجازی داشته باشند.

 

  • کاظمی 0 0 پاسخ

    نبردبان یا نردبان؟؟!! با لهجه نوشتید..

ارسال نظرات

آخرین اخبار