سایت قزوین خبر، برای اولین بار اقدام به فراخوان پویش عمومی برای انتشار فیش های حقوقی مسئولان استان قزوین کرده است

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر؛این روزها موضوع انتشار فیش های حقوقی نجومی بسیار داغ است؛ موضوعی که به گفته رهبر معظم انقلاب ارزش های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است. در روزهای گذشته انتشار فیش های حقوقی نجومی توسط برخی مدیران ارشد تعجب همگانی را برانگیخته و موجی از دلسردی را در برخی از مردم ایجاد نموده است.

سوالی که اینک برای بسیاری از مردم بوجود آمده است در دو حوزه مطرح است. اول نحوه برخورد با صاحبان فیش های حقوق نجومی است و از آن گذشته آیا باز هم چنین مواردی وجود دارد که هنوز منتشر نشده باشد؟ درمورد برخورد آن طور که برخی مسئولان قوه قضائیه اعلام کرده اند پیگیر موضوع هستند اما در مورد اینکه آیا ممکن است باز هم چنین موردی وجود داشته باشد هنوز پاسخ دقیقی وجود ندارد.

برای پاسخ به این پرسش اخیرا بسیاری از مسئولان کشوری و استانی (شهردار اصفهان، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و ...) داوطلبانه نسبت به انتشار فیش حقوقی خود اقدام کرده اند. اما جای چنین حرکتی دربین مسئولین قزوین خالی است!تا جایی که این ابهام در اذهان عمومی شهروندان وجود دارد که مدیران ارشد قزوین چه مقدار حقوق می گیرند و اگر میزان آن نجومی نیست چه مانعی برای انتشار آن وجود دارد؟

سایت قزوین خبر، برای اولین بار اقدام به فراخوان پویش عمومی برای انتشار فیش های حقوقی مسئولان استان قزوین کرده است و در این راستا از کلیه مسئولان  خصوص افراد ذیل می خواهد با ارسال تصویر فیش حقوق خود به آدرس ایمیل info@qazvinkhabar.com در این شفاف سازی شرکت کنند. افرادی که برای پیوستن به این پویش دعوت می شوند به شرح ذیل هستند:

1- جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم قزوین و هریک از معاونین وی

2- شهردار قزوین و اعضای شورای شهر

3- مدیران دستگاه های اجرایی و سامان های دولتی

4- نمایندگان مجلس

5- مسئولان ارشد دستگاه قضایی

6- مدیران دانشگاه های دولتی و آزاد

قطع یقین آنچه که مشخص است، این است که هیچ چیز به اندازه چشیدن طعم عدالت برای جامعه و مردم لذت بخش نیست و روشن سازی این موضوع می تواند با از بین بردن ذهیت های منفی، باعث جلب اعتماد علاقمندان به نظام و انقلاب، بیشتر از پیش شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار