در مصاحبه مسئول هیئت محسن الزهرا مطرح شد:

کدخبر: 1690

حجت الاسلام قلی پور گفت:اقتصادمقاومتی را اینگونه هم میشودتعریف کرد که اقتصادمقاومتی فقط مخصوص ثروتمندان نیست وآقا رویی ازصحبتش به سوی فقیران هم هست که اگرسخن آقارا مردم آویزه گوش کننددیگرفقری وجودندارد.

حجت السلام قلی پور در مصاحبه با خبرنگار قزوین خبر در مورد شعار سال که توسط رهبری انتخاب شده است گفت: امسال که سال اقتصادمقاومتی واقدام وعمل نامیده شده است قطعاتدابیرحضرت آقا نسبت به مسایل اقتصادی بسیار زیاد بوده است که ازاسراف وتبذیر بسیار زیاد ما مردم بوده است.

این فعال فرهنگی در ادامه در مورد تجمل گرایی مردم بیان داشت: مردم حتماسالی یکبار مبل عوض میکنند سالی یکباربوفه عوض میکنند یک روی سخن رهبری هم میتواند رو به سوی مسولین باشد متاسفانه مخارج  مسولین رده بالابسیار زیاد است مصداق ان هم میتواندخرجهای میلیونی بلکه میلیاردی بعضی کاندیدای مجلس شواری اسلامی باشد  واینکه مسولین صحبت ازصرفه جویی میکنند وبه ان عمل نمیکنند.

مسئول هیئت محسن الزهرا در مورد کمرنگ شدن سبک زندگی ایرانی اسلامی بین مردم گفت:سبک زندگی ایرانی اسلامی که رهبربه آن اشاره کرده است میان مردم و مسولین بسیار کمرنگ شده است البته بخشی از اقتصادمقاومتی را اینگونه هم میشودتعریف کرد که اقتصادمقاومتی فقط مخصوص ثروتمندان نیست وآقا رویی ازصحبتش به سوی فقیران هم هست که اگرسخن آقارا مردم آویزه گوش کننددیگرفقری وجودندارد.

قلی پور در پایان ابراز داشت : مثلاجوانی که تازه ازدواج کرده است همه را در بی پولی خود مقصر میداند به غیر از خودش که چراکم وام میدهند چرا کار کم است و غیره ولی به این فکر نمیکند که اگربه اندازه بخورد و به اندازه بپوشد و به اندازه مصرف کند اینگونه نمیشود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار