مسوول هیئت انصارالصلاه گفت:

کدخبر: 511

سعید خورشیدی: عناوینی که بصورت سالیانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می شود، می بایست با تحلیل و بررسی در اتاق های فکر به مرحله اجرا درآید.

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر؛ سعید خورشیدی، مسوول هیئت انصارالصلاه استان با اشاره به لزوم تشکیل اتاق های فکر جهت تحلیل و بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: چندین سال است که رهبری با بصیرت و براساس ضرورت های هر سال، عنوانی را برای سال جدید انتخاب می کنند و پس از معرفی در اول فروردین ماه سال، به بیان الزامات این نامگذاری می پردازند.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: نامگذاری های سالیانه از سوی ایشان سرخط و تیترهایی است که نیازمند تحلیل و بررسی در اتاق های فکر می باشد؛ البته رهبری همواره با طرح مصداق های مربوطه راهکارهای لازم را ارائه داده اند.

خورشیدی با یادآوری فرمایش مقام رهبری در سال گذشته مبنی براینکه "صحبت های من را همایش و بنر نکنید بلکه به مرحله اجرا ببرید" تصریح کرد: متاسفانه سال پیش با سهل انگاری های ایجاد شده بسیاری از فرمایشات رهبری به ظهور نرسید؛ امید است امسال  دولت و ملت با ریزبینی های خود به الزامات ایشان جامه ی عمل بپوشانند.

وی شرایط ویژه منطقه هم چون درگیری های عراق، سوریه، یمن، اوضاع مذاکرات و تحریمات و شرایط خاص اقتصادی را یکی از علل نامگذاری سال 94 به "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" از سوی رهبری دانست و توضیح داد: همدلی، هم زبانی و اتحاد میان ملت و دولت و هریک از آن ها با هم، رمز گذر و عبور از این شرایط حساس برای رسیدن به موفقیت های روز افزون است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار