پس از انتشار نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، جنبش letter 4u جهت انتشار هر چه بیشتر این نامه آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر ،پس از انتشار نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، جنبش letter 4u جهت انتشار هر چه بیشتر این نامه و رساندن آن به مخاطبین توسط فعالان فضای مجازی آغاز به کار کرد.

شما مخاطبین گرامی نیز برای پیوستن به این جنبش و همراهی در انتشار هرچه بهتر نامه رهبری از طریق شبکه های اجتماعی مختلف به شکل زیر اقدام نمایید:

شبکه اجتماعی Facebook:

اولین کاری که پیشنهاد می شود، پسندیدن و حمایت از صفحاتی  است که در زیر لینک آنها قرار داده شده است. در این مرحله، لایک کردن کامنت های همسو و همه مطالب این صفحات جهت ضریب دادن به این مطالب و داغ شدن مطلب پیشنهاد می شود.

http://fb.com/www.khamenei.ir
http://fb.com/letter4youth

کار دیگری که می توانید انجام دهید، مراجعه به لینک هایی است که در قسمت صفحات پربیننده فیسبوک برای شما جمع آوری کرده ایم. بعد از مراجعه به این صفحات، در قسمت کامنتها، (خصوصاً پستهای اخیر آن صفحه) با کامنت کردن مطالبی که در بخش پستهای فیسبوکی قرار داده ایم، یا تصاویری که در همان بخش وجود دارد و همچنین قرار دادن لینک هایی که در همین گروه وجود دارد، به بیشتر دیده شدن مطالب کمک کنید.
صفحات پربیننده(با کلیک بر هر یک از اسامی، وارد صفحه مربوطه شوید):
سیاستمداران امریکایی و اروپایی
barack obama
mitt romney
sarah palin
arnold
george w bush
queen rania
billclinton
nicolas sarkozy
john mccain

Joe Biden

دانشگاه ها:
Harvard University
Yale University
Stanford University
Louisiana State University
University of Michigan
Ohio State University
University of Florida
Massachusetts Institute
University of Texas
University of Alabama
Texas A&M University

*بد نیست درباره کارهایی که بهتر است انجام نشود(!) هم پیشنهادم را بخوانید:
سعی کنید در پیج افراد غیرسیاسی مثل بازیگرها و ورزشکاران، کامنت باران نکنید و پیج این افراد را به هم نریزید؛ چون قبل از هر چیز به هم زدن محیط خصوصی این افراد است؛ بنابراین فقط درصورتی اقدام به کامنت دهی(هشتگ و پیام های کوتاه) کنید که قبل از شما، افراد زیادی این کار را نکرده باشند. 
اما در مورد افراد سیاسی، صفحات این افراد بیش از آن که جنبه خصوصی داشته باشد، به عنوان یک منبع خبری مطرح است؛ در نتیجه تعدد کامنت، موجب ایجاد مزاحمت برای آنها نخواهد شد.


اگر در صفحه اروپایی ها می خواهید کامنت بگذارید، کلمات و هشتگ های موجود در هر یک از سطرهای زیر را استفاده کنید(هر یک از سطرهای زیر و یا هر دو را می توانید در بخش کامنت های این سایت ها کپی و پیست کنید) ::
 

letter4u if you`re looking for the truth#
Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei, Leader of The Islamic Republic of Iran To the Youth in Europe and North America
To the Youth in Europe and North America Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei
 
شبکه اجتماعی instagram:
 

اولین کاری که  مانند مطلب شبکه فیسبوک پیشنهاد شد، لایک و حمایت از پیج هایی هست که در زیر لینک آنها قرار داده شده است. در این مرحله، لایک کردن همه مطالب این صفحات جهت ضریب دادن به این مطالب و داغ شدن مطلب پیشنهاد می شود.

http://instagram.com/letter4you
http://instagram.com/khamenei_ir
http://instagram.com/khamenei_quote
http://instagram.com/khamenei_video

در مرحله بعد، پست هایی که در این پیج ها و همچنین بخش تصاویر جنبش قرار داده شده را بازنشر (ReShare) کنید.
در این مرحله، برای نشر این تصاویر، متنهایی لازم است قرار دهید که می توانید از هشتگ های زیر برای مطالبی که خودتان در صفحه تان نشر میدهید استفاده کنید:

#letter4u
#paris
#european
#canada
#uk
#argentine
#england
#brazil
#germany

 

کار دیگری که می توانید انجام دهید، مراجعه به لینک هایی است که در قسمت صفحات پربیننده اینستابرای شما جمع آوری کرده ام. بعد از مراجعه به این صفحات، در قسمت کامنتها، (خصوصاً پستهای اخیر آن صفحه) با کامنت کردن مطالبی که در پایان همین مطلب قرار داده ام به بیشتر دیده شدن مطالب کمک کنید.


صفحات پربیننده اینستاگرام instagram (برای کامنت گذاری #letter4u ) :

barack obama
http://instagram.com/ofa_fl
http://instagram.com/ofa_nv
http://instagram.com/ofa_ia
http://instagram.com/ofa_mi
http://instagram.com/Georgewbush
http://instagram.com/rangers/
http://instagram.com/laurawbush
http://instagram.com/jebbush
http://instagram.com/thebushcenter

 

کار دیگری که می توانید در اینستاگرام انجام دهید، سرچ کردن اسامی مختلف به زبان انگلیسی و کامنت گذاری هشتگ مربوط به جنبش یعنی #letter4u در زیر یکی از پست های هر شخص است. با این کار، هر یک از جوانان کشورهای مختلف را به صورت مستقیم از نامه ی رهبر معظم انقلاب، مطلع خواهید کرد.(اسامی مثل : Michael - albert - harry - patrick - james - george - philip - joe- jack - robin - leo - colin - roben - roy - alex -louis - daniel - antony - benjamin ... را سرچ کنید و در صفحاتی که برای شما معرفی می شود، کامنت بگذارید.)

 

تصاویر تبلیغاتی جنبش:

Z3U1q6sulqhJ

PefZxjnSUgKH

kfjrxi52fdhB

UWWSs8o8uqX6

toHeD27feIO1

NzkXb9GGolDm

BWHJLWoO2zGO

5k26F5ePQBRJ

U8jeubNeHjNN

تصاویر جنبش(قطعات متن نامه):
QYb1sE5e3Ykc
EMOt4lSi7dIi
z09mHMYrcyrN
SfT7pY1Pc72g
Bs0fbCnpMQ6y
EUx7vndEAZ7f
TMqiofiWo7P0
1mDRgwy5YIT7
 
انتهای پیام/
  • علی 0 0 پاسخ

    باسلام
    دلبستن به کلام فرزند زهرا عشق ورزیدن به کلام الله وپیامبران است وسرلوحه زندگی قرار دهید
    ای جوانان

ارسال نظرات

آخرین اخبار