رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قزوین:

کدخبر: 663

15 سالن آرایشی مجوزدار که خدمات غیر قانونی ارائه داده و نیز 30 آرایشگاه متخلف بدون مجوز پلمپ شده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر؛ در پی نامه برخی از فعالان و فرهیختگان استان قزوین در اعتراض به برخی اقدامات خلاف قانون و شرع بعضی از سالن های آرایشی و نیز نظر دادستان مبنی بر پلمپ آرایشگاه های متخلف؛ روز گذشته 15 سالن آرایشی با مجوز به مدت 15 روز تعطیل شد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قزوین در ادامه نیز از پلمپ 30 سالن آرایشی متخلف که بدون کسب جواز و به صورت غیر قانونی مشغول به کار هستند خبر داد.

سرهنگ غلامرضا میلانی با اشاره به ایام ولادت ائمه معصومین (ع) گفت: ادامه روند بازرسی از روز یکشنبه، 13 اردیبهشت ماه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد که پلمپ سالن های آرایشی بدون مجوز همیشگی خواهد بود تا اینکه صاحبان آن اقدام به گرفتن جواز و طی مراحل قانونی در چارچوب مقررات اتحادیه آرایشگران کنند.

IMG_8045

IMG_8044

 

انتهای پیام/

 

 

  • معصومه ایزدپناهی 1 0 پاسخ

    دادستان محترم از اقذام بجا و شایسته شما در تعطیلی بعضی از ارایشگاه ها که در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و فروپاشی نظام خانواده ونهایتاً تهدیدعزت و اقتدار ایران اسلامی می باشد حمایت می کنیم .جناب آقای دادستان اگر اولین جلوه های حیا زدایی در جامعه ما آشکار می شد ،مسئولین عملکرد قاطع و شجاعانه ای مانند اقدام امروز شما داشتند ، هم اکنون شاهد هنجارشکنی های مختلف و جدید در سطح جامعه نبودیم. آقای داداستان متشکریم. خدا پشت و پناه شما

ارسال نظرات

آخرین اخبار